transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Viata este o tragedie atunci cand e privita in prim-plan si o comedie cand o privesti in plan larg. (Charlie Chaplin)

Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada

Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]

mai mult







Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului

Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]

mai mult



Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata

Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]

mai mult



Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea

În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susțin sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesați de acest [...]

mai mult



Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș

Various Brands, cunoscutul multibrand național cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu Mureș, rețeaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]

mai mult



Avantajele unei Agentii SEO

Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]

mai mult



Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!

Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]

mai mult



5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice

Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]

mai mult



Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila

In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]

mai mult



Aplica pentru un job videochat

“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]

mai mult



Escort-bucharest.ro sau experiente speciale

Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]

mai mult



De ce sa folosim ingrasaminte pe culturi

Cu totii am auzit, mai mult sau mai putin, despre aplicarea de ingrasaminte pe culturile agricole sau horticole. De ce le folosim si la ce ajuta ele? Despre acest subiect ne vorbesc cei de la Esenzi.ro, magazin online care va pune la dispozitie o gama [...]

mai mult






    Biserica, in topul preferintelor pentru directionarea a 2 la suta din impozitul pe venit

Doar 60% dintre persoanele care câştigă venituri din diverse surse ştiu despre posibilitatea redirecţionării a 2% din impozitul pe venit către o organizaţie non-profit. Acestea sunt mai degrabă persoane din mediul urban cu educaţie superioară şi venituri mai mari.

Deşi cunosc generic posibilitatea redirecţionării celor 2% din impozitul pe venit, doar ceva mai mult de jumătate dintre aceste persoane au şi acţionat în această direcţie în 2009 (56%). În topul beneficiarilor se află biserica sau fundaţiile bisericeşti - 29% din cei care au redirecţionat. La o distanţă apreciabilă se situează SMURD (10%), Salvaţi copiii (9%), Copii în dificultate (6%) şi Crucea Roşie (aproximativ 6%). De asemenea, aproximativ 8% dintre persoane au redirecţionat 2% din impozitul pe venit către diverse şcoli sau fundaţii care sprijină educaţia sau cultura.

De departe criteriul care a stat la baza alegerii unei organizaţii către care să orienteze cele 2 procente din impozitul pe venit în 2009 este recomandarea - fie din partea familiei, prietenilor sau cunoștințelor, fie din partea companiei la care lucrează – aproape 2 treimi dintre cei chestionaţi optând pentru una dintre cele două variante. Există însă şi în jur de 15% dintre persoane care s-au documentat şi au decis singure organizaţia după anumite criterii. Pentru alte 6% dintre persoane organizaţia a fost impusă de către compania la care lucrează.

Principalele motive menţionate de către cei care nu au redirecţionat 2% din impozit în 2009 sunt fie lipsa de interes (28%), fie lipsa unui venit în 2009 (26%). Alte persoane invocă necunoaşterea procedurii de redirecţionare (15%), lipsa de încredere în ONG-uri (8%) sau faptul că nimeni nu le-a solicitat acest lucru (7%).  

Intenţia de redirecționare a 2% din impozitul pe venit în 2010 este la nivel declarativ sensibil mai mare faţă de anul trecut, peste trei sferturi dintre persoanele care cunosc această posibilitate spunând că vor şi acţiona în consecinţă. Ca posibili beneficiari, ierarhia este asemănătoare cu 2009, pe primul loc aflându-se biserica sau fundaţiile bisericeşti (23% dintre cei care intenţionează să redirecţioneze) urmată de organizaţiile Salvaţi Copiii (14%), SMURD (13%), Copii în dificultate (10%) şi Crucea Roşie (aproape 9%).

Pe de altă parte, gradul de notorietate al unor campanii de promovare tip 2% este destul de mic, doar aproximativ un sfert dintre persoanele care cunosc această posibilitate putând menţiona campaniile. Acest lucru arată faptul că decizia de redirecţionare este mai puternic influenţată de alţi factori decât de campaniile de promovare realizate de organizaţii şi ONG-uri.

Cele mai cunoscute campanii sunt cele derulate de Crucea Roşie (9%), Salvaţi Copiii (7%), biserici sau fundaţii bisericeşti (5%), SMURD (peste 3%) sau diverse campanii pentru copii bolnavi, menţionate de 3% dintre cei intervievaţi.

Problemele copiilor abandonaţi sau aflaţi în dificultate sensibilizează cel mai mult opinia publică, aceasta fiind de departe principala cauză pentru care persoanele intervievate doresc să fie folosiţi banii redirecţionaţi din impozit (42%). Alte cauze menţionate într-o proporţie mult mai mică sunt bătrânii abandonaţi sau afectaţi de sărăcie (10%), biserica (6%), persoane cu dizabilităţi sau protecţia mediului (câte 6% fiecare). Pe de altă parte, combaterea violenţei în familie sau ajutorarea persoanelor infectate cu HIV/ SIDA sunt considerate prioritare de mai puţin de 2% dintre persoanele intervievate.
Informaţiile provin din studiul GfK Omnibus realizat în luna martie 2010, pe un eşantion de 426 de persoane din mediul urban şi rural care câştigă venituri din salarii sau alte surse. Rezultatele sunt reprezentative pentru populaţia României în vârstă de 18 ani şi peste.

 


GfK România

GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De peste 8 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă şi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaţii şi IT, finanţe, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media - cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media şi Healthcare – cercetare calitativă şi cantitativă în toate domeniile medicale.

Înfiinţat în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de   150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume. Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi website-ul: www.gfk-ro.com



Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Iulie 2021








Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. Producția prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluţionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions şi Warner [...]

mai mult

Partener solutii hosting:


SimpliQ

ArtSpirit - un proiect:


Smart Press


E-mail: contact @ artspirit.ro


Copyright © 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro