transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Viata e ceva ce ti se intampla atunci cand nu poti sa dormi. (Fran Lebowitz)

Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada

Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]

mai mult







Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului

Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]

mai mult



Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata

Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]

mai mult



Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea

În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susțin sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesați de acest [...]

mai mult



Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș

Various Brands, cunoscutul multibrand național cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu Mureș, rețeaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]

mai mult



e-Potion: lichide de tigari electronice Duke si Akashi, recenzie video

Magazinul online e-Potion lanseaza adesea noi lichide de tigari elecronice, marind si mai mult gama atat de apreciata de public. In 2019, unele dintre cele mai apreciate noutati in segmentul de lichide pentru tigara electronica au fost aromele Duke si [...]

mai mult



Avantajele unei Agentii SEO

Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]

mai mult



Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!

Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]

mai mult



5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice

Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]

mai mult



Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila

In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]

mai mult



Aplica pentru un job videochat

“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]

mai mult



Escort-bucharest.ro sau experiente speciale

Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]

mai mult






Există şi români fericiţi... fără shopping

GfK România a investigat în Roper Reports, studiul internaţional care analizează valorile şi stilul de viaţă ale consumatorilor, comportamentul românilor care nu sunt pasionaţi de shopping.

Aproximativ un sfert dintre orășenii din România spun că nu le place să meargă la cumpărături. Dintre aceștia, două treimi sunt bărbați. De asemenea, media lor de vârstă este ușor mai ridicată decât cea a fanilor shoppingului. Pe de altă parte, această atitudine nu are legătură cu lipsa resurselor: atât cei care evită cumpărăturile, cât și cei pe care îi distrează au venituri similare și nu sunt nici mai pesimiști, nici mai optimiști în legătură cu felul în care va evolua situația lor financiară în viitorul apropiat.

Consumatorii cărora nu le place să meargă la cumpărături sunt mai puțin înclinați decât ceilalți să cumpere ceva doar pentru a se răsfăța (38% față de 68%). În același timp, mai puțini dintre ei au obiceiul de a căuta în mod activ noutățile în materie de produse (13% față de 34%).

Cu toate acestea, acest comportament nu presupune că sunt consumatori mai puțin atractivi: ambele categorii fac cumpărături aproximativ la fel de frecvent. În același timp, gradul de dotare cu produse electronice, de IT și comunicații este același. Pe de altă parte, cei pe care nu îi amuză ieșitul la cumpărături sunt mai dificil de atras, în special către produsele noi. În afară de faptul că nu le caută în mod activ, punctele de contact cu ei sunt mai puține. De exemplu, citesc puțin mai rar ziare (50% le citesc săptămânal, față de 58% în cazul celorlalți) și mai ales reviste (32% le citesc săptămânal, față de 45% dintre fanii shoppingului); pot fi găsiți mai rar în rețelele de socializare (13% față de 25%); dacă se informează în legătură cu ceva ce vor să cumpere, este mai puțin probabil să meargă prin magazine (6% față de 11%).

Totuși, principalul canal de informare este același pentru ambele categorii de consumatori: atunci când vor să se informeze despre posibilele achiziții 54% dintre ei - fie că le place shoppingul, fie că nu - discută cu prietenii și cunoscuții. Prin urmare, o importanță deosebită o are comunicarea cu Influențatorii, adica acele persoane care au acces la multe grupuri sociale și care au și tendința de a face recomandări în legătură cu produse și servicii.

Conform GfK Roper Reports, în România aproximativ jumătate dintre orășenii cu vârsta între 15 și 49 de ani sunt Influențatori în cadrul diferitelor categorii de produse. Cei mai mulți, 21%, sunt Influențatori în categoria produselor alimentare și a gătitului, în general. Urmează categoria de produse și servicii pentru sănătate și formă fizică, cu 15% Influențatori în rândul populației analizate, și categoria modei, frumuseții și îngrijirii personale (14%).

Aceste persoane au obiceiul să facă recomandări și să ofere păreri într-un număr mare de cercuri sociale. Părerile lor sunt primite cu mai multă atenție și încredere decât comunicarea “oficială” a companiilor. Prin urmare, este important pentru companii să comunice eficient cu Influențatorii propriului segment de piață, să îi atragă și să le producă o impresie bună.

GfK Roper Reports are ca scop analizarea stilurilor de viaţă şi valorilor personale ale consumatorilor din întreaga lume. La nivel global, studiul se desfăşoară anual începând din 1997, iar în România din 2008. În 2010 au fost intervievate peste 37.000 de persoane cu vârsta între 15 și 49 de ani, din 26 de ţări de pe toate continentele. În România este analizată populaţia din mediul urban, cu vârsta peste 15 ani. Eşantionul este de 1000 de respondenţi.

GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De 10 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă şi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaţii şi IT, finanţe, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media - cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media şi Healthcare – cercetare calitativă şi cantitativă în toate domeniile medicale.

Înfiinţat în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume.

26.02.2011


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Iunie 2021








Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. Producția prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluţionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions şi Warner [...]

mai mult

Partener solutii hosting:


SimpliQ

ArtSpirit - un proiect:


Smart Press


E-mail: contact @ artspirit.ro


Copyright © 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro