transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Iubeste putin cel ce poate spune prin cuvinte cat iubeste. ( Dante Alighieri )

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]

mai mult







Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada

Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]

mai mult



Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului

Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]

mai mult



Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata

Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]

mai mult



Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea

În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]

mai mult



Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș

Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]

mai mult



Avantajele unei Agentii SEO

Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]

mai mult



Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!

Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]

mai mult



5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice

Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]

mai mult



Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila

In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]

mai mult



Aplica pentru un job videochat

“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]

mai mult



Escort-bucharest.ro sau experiente speciale

Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]

mai mult






    www.jacobs3in1.ro - campanie integrata pentru Jacobs 3in1, semnata de CohnandJansen JWT

Jacobs 3in1 angajeaza “pasionati de relaxare”, printr-o campanie integrata, semnata de CohnandJansen JWT, ce introduce pentru prima data in istoria brandului conceptul de gamification.

Dupa repozitionarea de anul trecut cand Jacobs 3in1 a trecut pe teritoriul de relaxare activa cu campania “Efort pe bune. Relaxare pe bune”, anul acesta a venit momentul ca Jacobs 3in1 sa lanseze o initiativa unica pe piata de mixuri: primul program de loialitate pe termen lung. Si cum timp de mai bine de un an de zile Jacobs 3in1 a sustinut prin Academia de Relaxare cursuri si teme despre cum sa profiti de orice oportunitate de relaxare, a venit momentul sa ofere consumatorilor sansa sa puna in practica ceea ce au invatat si sa castige Salarii de Relaxare.

Insight-ul de la care s-a pornit in campanie este acela ca tinerii din ziua de azi sunt mult mai pragmatici.Atunci cand depun un efort, chiar daca este unul in sprijinul unei pasiuni, asteapta sa primeasca ceva in schimb. De aici a aparut ideea de a “angaja” tinerii si de a le sustine pasiunile prin intermediul programului de loialitate.

“Indiferent daca vrem sau nu sa acceptam, traim intr-o lume in care banii dicteaza. Iar siguranta unui confort material ii face pe multi sa renunte la pasiunea lor. Din pacate, in Romania putine pasiuni sunt profitabile. Traim intr-o societate care nu incurajeaza pasiunile, dar asta nu inseamna ca brandurile nu o pot face”, a declarat Adina Stanescu, copywriter CohnandJansen JWT.

Pentru a incuraja tinerii sa-si urmeze pasiunea, Jacobs 3in1 va “angaja” timp de 7 luni pasionati de muzica, fotografie, fashion si sporturi extreme in cel mai cool joc de relaxare. Jocul este gandit astfel incat tinerii sa depuna constant efort pentru pasiunea lor, sa rezolve task-uri zilnice sau saptamanale, asa cum face orice om care poarta titulatura de “angajat” sau “freelancer”. Jacobs 3in1 ii va recompensa pe cei mai buni jucatori cu patru salarii in valoare de 1.000 Euro pe luna, timp de un an si si sute de premii de relaxare.

“Intreg programul a fost creat plecand de la consumatori si cu implicarea activa a acestora in dezvoltarea ideii. Am vrut sa valorificam la maxim comportamentul targetului nostru foarte tanar, caracterizat atat prin afinitatea deosebita catre mediul online si apetitul pentru jocuri, cat si prin pasiunea lor pentru muzica sau sport. Iar rezultatul este o campanie care se doreste sa fie mai mult decat o promotie si sa-si gaseasca un loc in viata de zi cu zi a consumatorilor nostri”, povesteste Raluca Velcu, Brand Manager Coffee in cadrul Mondelez Romania.

Jocul este impartit in patru mari categorii: muzica, fotografie, fashion si sporturi extreme. Regulile sunt simple: indiferent de pasiunea pe care ti-o alegi, trebuie sa-ti creezi un personaj si sa-ti rezolvi task-urile saptamanale si misiunile speciale. Ex: Orice task rezolvat iti aduce bani si puncte. Banii iti dau posibilitatea sa avansezi in joc, pentru ca doar cu ajutorul lor iti poti cumpara toate cele necesare pentru rezolvarea misiunilor viitoare. Punctele cumulate duc la desemnarea castigatorilor premiilor lunare si a  premiului cel mare.

“Am folosit Gamification ca principiu de baza in campania din online. Pentru a loializa consumatorii de Jacobs 3in1 si a incuraja cumpararea repetata, codurile de pe produs se transforma in resursa virtuala (adica in energie)”, a explicat Monica Radulescu, Head of Digital Strategy la JWT.

Un element cheie care a stat la baza proiectului a fost folosirea tehnologiilor UX.  Trebuia gasita o modalitate de a traduce toate sarcinile pe care un utilizator le poate indeplini in joc, intr-un limbaj vizual pe intelesul tuturor. Prin urmare, s-au folosit elemente clasice din gaming: status bars, level and energy progress bars, inventar etc.

Campania “Angajam pasionati de relaxare” cuprinde 2 spoturi TV, print, activari in campusuri universitare si la mare, activari in store, I-media (bannere) si destinatia campaniei: jocul este online de la 1 Iunie pana la finalul lui decembrie la adresa: www.jacobs3in1.ro.  

Echipa CohnandJansen JWT care a realizat proiectul a fost formata din: Creative Director: Andrei Cohn, Copywriter: Adina Stanescu, Art Director: Octavian Budai, Strategic Planner: Ana Maria Olaru, Group Account Director: Ruxandra Savulescu, Account Manager: Cristina Bedreaga, Head of Digital Strategy: Monica Radulescu, Project Manager: Raluca Diaconu.

Din partea Mondelez: Brand Manager Coffee -  Raluca Velcu si Assistant Brand Manager - Anca Mitoseru.

8.06.2014


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Martie 2024






Cauta pe https://dexonline.net/ zeci de mii de definitii si sinonime si rime din dictionarul romanesc.


Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]

mai mult


Copyright В© 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro