Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Brand Activation Strategy pe 15 iunie 2012 - un nou eveniment SMARK KnowHow
Pe 15 iunie 2012 are loc Brands Activation Strategy, un nou eveniment SMARK KnowHow organizat pentru profesionistii de marketing din Romania. Brands Activation Strategy este dedicat intelegerii modului in care brandurile depun eforturi pentru a construi o relatie puternica cu publicul tinta prin intermediul activarilor de brand, de la definirea platformelor de comunicare pana la implementarea efectiva a activarilor, fie ca este vorba de campanii de imagine, promotii sau asocieri de tip sponsorship.
Venind in sprijinul marketerilor care isi doresc sa inteleaga cum anume trebuie sa abordeze corect subiectul activarilor de brand, evenimentul este structurat in 3 paneluri care aduc laolalta oameni cu experienta din mai multe zone de expertiza: cercetare de piata, strategie de marketing, advertising, media, evenimente, etc.
Panelul introductiv este dedicat intelegerii abordarii strategice a activarilor de brand, pornind de la definitia subiectului data de fiecare dintre invitati, trecand prin verticala procesului de gandire a unei activari - de la stabilirea obiectivelor strategice ale activarii, a platformei de comunicare si pana la alegerea tacticilor si a celui mai eficient mix de canale media pentru atingerea obiectivelor de marketing.
Panelul aduce fata in fata reprezentanti ai companiilor implicate in gandirea acestor tipuri de strategii, profesionisti care au conceput, implementat si gestionat strategii de activare a brandurilor din mai multe zone de expertiza si domenii de activitate. Astfel Sorel Radu (Owner, eResearch), Oana Davidoglu (Personal Care Category Marketing Manager, Unilever), Razvan Capanescu (Creative Director, Publicis), Andrei Jianu (Communication Planner , Zenith Media), Monica Tanasoiu (Client Service Director, Mercury 360) si Camelia Popescu ( Advertising Manager – Cora Romania) vor vorbi despre ceea ce reprezinta activarile de brand ca parte din strategia de marketing sau de business a unui brand, despre cum se construieste o legatura durabila cu publicul tinta si despre diferitele roluri pe care le au fiecare dintre actorii implicati in crearea acestei relatii: agentie de research, client, agentie de creatie, agentie BTL, respectiv agentie de media.
Cel de-al doilea panel al conferintei face pasul de la strategie la implementare, exemplificand diferitele abordari si canalele de comunicare folosite in targetarea publicului tinta: in-store, online, sponsorship de evenimente, neconventional sau strategie integrata. Vor fi prezentate exemple recente de succes ale unor branduri din Romania care activeaza pe diverse piete, cu ajutorul invitatilor Dan Burlacu (Consultant de Trade Marketing & Distributie), Razvan Opran (Owner, The Mission), Petronela Ionescu (Brand Communication Director, Leo Burnett), Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei & Matasel), Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions).
Ultimul panel al conferintei are un format special, de debate, aducand fata in fata reprezentanti de agentii de research, clienti, agentii BTL si de media, oameni de strategie de marketing si comunicare, pentru a dezbate rolul activarilor de brand in strategia generala de marketing si modul in care acestea reusesc sa creeze engagement si, mai mult, sa il transforme in actiuni pentru rezultate optime pe termen lung, atat in construirea capitalului de imagine al brandurilor, cat si in cresterea vanzarilor.
Vor vorbi despre cele mai relevante lucruri invatate din experienta acumulata in activarile de brand, prin perspectiva rolului pe care il au in strategie si implementare: Andrei Iordache (Client service / Business development, Daedalus Millward Brown), Simona Panait (National Marketing Manager, Coca-Cola HBC Romania), Ioana Mucenic (Managing Partner, Pastel Age), Marilena Gheorghe (Client Service Director, Grup Sapte), Rares Pivniceru (Communication Manager, Zenith Media).
Informatii complete despre eveniment si despre inscriere sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 7 iunie este disponibil un pret de tip early bird.
Brands Activation Strategy este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt IQads, Money.ro, Realitatea.net, Agrafa, Bestjobs.
SMARK este o sursa de knowledge, o platforma de informare si consultanta in industrie pentru membrii comuniatii locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare in sistem sindicalizat etc. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de advertising.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]