transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Ceea ce nu traim la timp, nu traim niciodata. (Octavian Paler)

Afacerile din constructii, mici sau mari, pot gasi aliati de incredere

Este greu sa faci totul singur ca firma in domeniul constructiilor, mai ales pe o piata cu suisuri si coborasuri, in care trebuie sa iti gestionezi foarte bine toate resursele pentru a pastra un nivel cat mai bun de profitabilitate - esenta oricarui [...]

mai mult







Amenajarile interioare cu tavan polistiren, o nota de eleganta pentru casa ta

In ultimii ani utilizarea polistirenului in amenajari interioare a capatat o popularitate foarte mare. Acest material nu este utilizat numai pentru a reda farmecul de odinioara al caselor vechi, dar este si o solutie foarte buna pentru constructiile [...]

mai mult



Generatoare de curent pentru spatii de birouri - solutia de rezerva

Exista multe IMM-uri in Romania, printre care companii medii care activeaza in diverse domenii si care au cel putin o echipa de cateva persoane cu activitate de birou, eventual in paralel cu alte departamente. Poate fi vorba de firme din IT&C, de [...]

mai mult



Platforma de cumparare bitcoin Romania sau piata monetara a viitorului

Piata muncii a trecut printr-o adevarata revolutie in ultimul timp. Schimbarile sunt menite sa urgenteze angajarea, fiindca nevoia de mana de lucru cunoaste o dinamica fara precedent. In timp ce angajatorii au nevoie de salariati bine pregatiti, oamenii [...]

mai mult



Nu te mai stresa atat sa te imbolnavesti, noi, AGS cumparam electronice cu plata pe loc!

Stiu ca ti-e greu! Ai impresia ca noi, cei care avem bani si ii scoatem sa ii dam cu imprumut sau cand tu vii cu obiectele de valoare la amanetat am fost bogati de cand ne stim, adica de la nastere.Nu este asa! Munceste omul toata viata, pune pe roate o [...]

mai mult



Masajul Tantra - o călătorie incredibilă, de neuitat, pentru corp și minte

Atunci când cineva aude cuvântul Tantra, adesea se duce cu gândul direct la sex. Și la promisiunea unei sexualități sacre, a masajelor erotice sau a tehnicilor prin care se urmărește obținerea a mai multă plăcere... Tantra este [...]

mai mult



Vanzari si marketing cu ajutorul serviciilor de call center

Pentru consumatori, call center este acel serviciu de relatii cu clientii unde suni de obicei cand ai o problema, o neclaritate sau pur si simplu ai nevoie de o informatie. De obicei exista call center la orice furnizor de servicii (financiare, de [...]

mai mult



De ce este recomandat un sistem de incalzire prin pardoseala?

Pentru a putea avea confort si pe timpul iernii este necesar ca locuinta in care stam sa fie dotata cu un sistem de incalzire cat mai performant. Sistemul de incalzire prin pardoseala este in acest moment unul dintre cele mai utilizate sisteme pentru [...]

mai mult



Arta si eficienta in productie audio - video

Vedem la TV si online / ascultam la radio o multime de spoturi audio - video si respectiv audio, cu diverse scopuri - de obicei de informare pura sau de informare in scop publicitar (promovare). Unele productii ne sunt pe plac prin importanta mesajului. [...]

mai mult



Cel mai bun producator paleti plastic

Umezeala compromite totul. Nu este neaparata nevoie sa intre apa in depozit, sa fie compromise produsele pentru care s-a muncit atat de mult si care valoreaza enorm.Sa ne gandim la faina! Din ea facem painea cea de toate zilele, covrigii hranitori, dar [...]

mai mult



Degeaba mai plangi...

Trecerea in nefiinta a unei persoane dragi ne doare dincolo de cuvinte. E greu sa descrii cat de dezradacinat te simti, cand iti mor parintii care te-au iubit dintotdeauna neconditionat si au fost scuturile tale in fata greutatilor si nedreptatilor [...]

mai mult



Optimizarea SEO - pariul care trebuie neaparat castigat in e-commerce

Daca ai un magazin online sau daca planuiesti sa lansezi unul, trebuie sa stii ca optimizarea SEO este probabil cel mai important pariu ce trebuie castigat in aceasta aventura e-commerce. Trebuie desigur sa rezolvi multe alte nevoi, insa de SEO poate sa [...]

mai mult






    Cumparaturile din perioada Sarbatorilor - ce au cumparat si cum au ales romanii

GfK România a desfăsurat în luna noiembrie 2010 un studiu online pe platforma www.askGfK.ro care a avut ca principal subiect cumpărăturile de Sărbători.

93% dintre respondentii online chestionati declară că fac cadouri pentru cei apropiati cu ocazia sărbătorilor de iarnă. În acelasi timp, o mare parte dintre ei nu se limitează numai la cadouri pentru ceilalti – 82% îsi cumpără ceva si pentru ei însisi si, într-o proportie aproape la fel de importantă, 79% - fac cumpărături pentru casă în această perioadă.

Din punct de vedere al categoriilor de produse achizitionate, 84% dintre persoanele intervievate aleg dulciurile, peste trei sferturi obiectele de îmbrăcăminte si accesoriile vestimentare, dar si produsele sau serviciile cosmetice (67%). Jocurile sau jucăriile sunt cumpărate de mai mult de jumătate dintre cei chestionati, iar ceasurile si bijuteriile de 27%. Aproape două treimi achizitionează echipamente electronice, IT, telecom, dar si accesorii.

În functie de persoana pentru care se fac cumpărăturile, situatia este destul de diferită. Categoriile de produse achizitionate „pentru mine personal” sunt în special articolele vestimentare si de încăltăminte, pentru casa sunt preferate produsele pentru curătenie, produse de patiserie si cofetărie, dar si decoratiunile de sezon. Prietenii primesc mai degrabă dulciuri si cosmetice în pachete promotionale, iar partenerii de viată articole si accesorii vestimentare, încăltăminte, dar si cosmetice în pachete promotionale.

În Moldova, mai mult decât în alte regiuni ale tării, 4 din 10 utilizatori de Internet se orientează către bijuterii sau ceasuri. Cu toate acestea, din totalul respondentilor care achizitionează aceasta categorie de produse, 63% nu cheltuie mai mult de 200 de lei. si bucurestenii se deosebesc de locuitorii din alte zone ale României, de data aceasta prin preferinta pentru cărti si pentru gadget-uri audio. Aproape 45% aleg să facă cadou sau să cumpere pentru ei însisi cărti fată de 35% în restul tării, în timp ce 17% dintre internautii din Bucuresti fată de 10% media la nivelul întregii tări achizitionează în preajma Crăciunului playere portabile MP3/MP4 sau I-Pod-uri.

Dacă bărbatii cumpără în special telefoane mobile (36%) si televizoare digitale LCD, plasma sau LED (24%), peste jumătate dintre femei se îndreaptă mai degrabă spre produse utile în gospodărie (54%), dar si către produse sau servicii cosmetice (75%).

Efectele crizei economice se resimt si la nivelul cumpărăturilor dedicate Sărbătorilor, multi dintre români recurgând la pachetele promotionale. 57% dintre respondenti preferă să achizitioneze sub această formă dulciurile. În aceeasi situatie se află si produsele cosmetice, pachetele promotionale fiind preferate de 48% dintre cei chestionati.

În privinta tipului de magazin de unde fac aceste cumpărături, 73% dintre respondenti aleg hipermarketurile. 44% ajung si în magazinele specializate din cadrul unor galerii comerciale sau malluri, iar 39% din respondenti cumpără de pe Internet. Totusi, din totalul cumpărăturilor, cele făcute pe Internet reprezintă 8%.

Studiul a analizat si sursa de finantare la care apelează românii pentru cumpărăturile de Crăciun. Marea majoritate (93%) le achizitionează din bugetul propriu, 11% apelează la cardul de credit sau la descoperirea de cont de pe cardul de salariu si numai 4% din total recurg la rate pentru bunuri de folosintă îndelungată. Categoria de persoane care apelează mai des la cardul de credit sau la descoperirea de cont este cea cu vârsta între 35 si 44 (18%). Cei cu venituri între 700 si 1000 lei pe membru de familie, cumpără în rate într-o proportie mai mare decât restul respondentilor.

Informatiile provin dintr-un studiu online Ask GfK si sunt reprezentative pentru populatia urbană utilizatoare de Internet cu vârsta între 15 si 55 de ani. Esantionul este format din 543 de respondenti, iar culegerea datelor a fost realizată între 24 - 29 noiembrie 2010.

GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De 10 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piată din România. Activitătile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă si calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicatii si IT, finante, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosintă îndelungată, Media - cercetare calitativă si cantitativă pe consumul de produse media si Healthcare – cercetare calitativă si cantitativă în toate domeniile medicale.

26.12.2010


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Decembrie 2019








Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. Producția prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluţionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions şi Warner [...]

mai mult

Partener solutii hosting:


SimpliQ

ArtSpirit - un proiect:


Smart Press


E-mail: contact @ artspirit.ro


Copyright © 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro