Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Flanco: Social TV creste in preferintele clientilor
Flanco, retailer electroIT, estimează că social TV-urile vor deveni în următorii 5 ani principalul tip de televizoare achizitionate de români. Conform portretului realizat de către reprezentantii companiei, cumpărătorul român petrece peste 4 ore zilnic în fata televizorului, dar este, în acelasi timp, si pasionat de prezenta în retelele sociale, alocând în medie, peste 4 ore navigării pe internet.
“Consumul de televiziune face parte din viata românilor, însă, în prezent, stilul de viată modern impune schimbări si în acest obicei. La fel ca în alte medii, precum cel online, interactiunea si feedback-ul utilizatorului devin din ce în ce mai importante, astfel încât producătorii concep tehnologii cât mai apropiate de nevoile consumatorilor. Estimăm ca într-un an, 3 din 10 televizoare vândute în Flanco să fie televizoare “sociale”, iar în următorii 5 ani, acest segment să devină unul dintre cele mai căutate tipuri de produse în reteaua noastră”, declară Cătălin Marin, Product Management Director Flanco.
Pasiunea pentru canalul multimedia traditional – TV si dezvoltarea comunicarii online, se regăsesc în obiceiurile de consum ale românilor, care adoptă rapid tehnologiile de ultimă ora. Astfel, una dintre principalele tendinte internationale care îsi face simtită prezenta si în România este social TV: comunicarea în timp real în retelele sociale (Facebook, Twitter, Google Talks etc.) direct prin intermediul televizorului, cu ajutorul unor aplicatii dedicate (widget-uri). Caracteristica social TV se regăseste în specificatiile producătorilor sub numele de Smart TV sau Internet TV.
“Functiile inteligente si interconectivitatea dispozitivelor din căminele noastre converg în cele două directii principale ale tendintelor din tehnologie prezentate la IFA anul acesta. Cererea din piată pentru televizoare cu functii inteligente a înregistrat o crestere vizibilă în primele sase luni, atât la nivel international, cât si local, segmentul de social TV depăsind statutul de produs de nisă încă de la finalul anului trecut”, completează Cătălin Marin.
Conform statisticilor, în România există circa 5 milioane de conturi Facebook si 50.000 de conturi Twiter, iar majoritatea utilizatorilor acestor retele sunt si primii care adoptă tehnologia social TV. Accesul la servicii disponibile până acum doar prin intermediul PC-ului deschide apetitul românilor pentru acest segment de televizoare. Astfel, dacă în 2010 segmentul de social TV era aproape inexistent, evolutia televizoarelor cu tehnologie de conectivitate la Internet a fost puternic vizibilă în piată în 2011, cota acestui segment înregistrând în anul 2012 valoarea de aproximativ 15%, în piata televizoarelor cu ecran plat.
Potrivit Flanco, principalele motive ale cresterii gradului de penetrare a acestui segment sunt nevoia de accesare a unei solutii multimedia complete (TV, DVD player, home entertainement, gaming, acces la retele sociale), precum si nevoia de vizionare a unui continut TV personalizat.
Potrivit specialistilor Flanco, criteriile care ar trebui să stea la baza achizitiei unui social TV sunt:
1. Tehnologia LED sau plasmă, 2D sau 3D
Atât tehnologia LED, cât si tehnologia LCD sau plasma oferă o calitate bună a imaginii, caracteristica principală în comun fiind claritatea imaginii. Utilizatorii în căutarea unei experiente complete, apropiate de cea din cinema, vor fi interesati si de avantajele tehnologiei 3D, disponibile prin intermediul televizoarelor inteligente.
2. Dimensiuni
Un televizor de mare diagonală oferă o calitate a imaginii mai bună si o experientă de vizionare, per total, mai agreabilă, însă alegerea unui televizor trebuie să fie realizată în concordantă cu dimensiunile camerei. Cele mai populare modele de televizoare sunt cele cu diagonală de 32 de inci. Reprezentantii companiei declară însă că o crestere semnificativă pentru televizoarele de 40 – 42 inci.
3. Specificatii tehnice
Frecventa de peste 100 Hz asigură redarea lină a imaginilor, mai ales în cazul programelor sportive sau în cazul jocurilor, în timp ce o rezolutie Full HD permite vizionarea excelentă a filmelor la înaltă calitate.
3. Accesul la Internet
Toate modelele social TV dispun de posibilitate de conexiune la Internet, iar fiecare televizor oferă o selectie de aplicatii preinstalate.
4. Integrarea perifericelor
Un televizor cu Internet trebuie să permită conectarea perifericelor multimedia – cameră video pentru apeluri Skype, tastatură suplimentară pentru nevoi sporite de editare de text sau chiar si mouse, pentru navigare mai usoară pe paginile web.
5. Pretul
Preturile devin din ce în ce mai mici pentru aceste tipuri de televizoare, pretul mediu pentru un social TV fiind de 2.200 de lei.
Flanco este unul dintre cei mai importanti retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Compania operează o retea de magazine în cele mai importante regiuni comerciale ale tării. Strategia companiei constă în consolidarea pozitiei detinute pe piata locală, prin dezvoltarea retelei Flanco în toate regiunile tării si printr-o îmbunătătire continuă a performantelor obtinute de catre magazinele Flanco.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]