transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai. ( Abraham Lincoln)

Tehnologia, aliat al afecerilor de succes

Romania este recunoscuta la nivel international drept o tara in care lumea IT&C este la un nivel ridicat, cel putin din cateva privinte: viteza conexiunilor la internet fix si mobil; numarul mare de smartphone-uri de ultima generatie existente in [...]

mai mult







O cariera in muzica poate incepe aproape la orice varsta

Emisiunile TV de tip show de talente ne-au aratat in ultimii ani ca, in unele situatii, o cariera in muzica poate incepe aproape la orice varsta. Se poate ca o persoana care a muncit in cu totul alte domenii sa inceapa sa se ocupe exclusiv de muzica la o [...]

mai mult



Spatiile de birouri, foarte importante pentru angajati

Pe multe segmente de afaceri in crestere accelerata, companiile au investit mult pentru a profita de oportunitatile de dezvoltare din piata. In domenii precum IT&C, retail, banking, consultanta, constructii, real estate si multe altele, cererea de [...]

mai mult



O lume cu opinii diferite, dar in care sa putem co-exista

Tarile europene din zona de Nord sunt, in cele mai multe privinte, considerate a fi taram al libertatilor depline in ceea ce priveste respectarea drepturilor omului. In mod fundamental, cetateanul este pus in prim-plan si pentru acesta sunt rezolvate [...]

mai mult



Imaginea companiei in mediul online, de maxima importanta

Orice afacere se bazeaza pe constructia unui brand care este foarte important de construit, conturat, consolidat, reinventat si aparat chiar pe parcursul timpului. Chiar si daca vorbim despre o afacere exclusiv offline, indiferent de domeniul de [...]

mai mult



Team building pentru angajati mai performanti

Companiile au dat startul in Romania, de ceva timp, la o adevarata cursa pentru atragerea de angajati si pentru pastrarea angajatilor existenti (in conditiile in care firmele concurente cauta sa "seduca" angajatii altor companii). Putem vorbi de o [...]

mai mult



Pacienții cu limfom vor beneficia acum de o platformă online și de o aplicație mobilă

Asociația Bolnavilor cu Limfoame a organizat un eveniment, joi, 13 septembrie, la București, cu ocazia Zilei Internaționale a Limfomului. Scopul evenimentului a fost lansarea unei noi platforme online și o aplicație mobilă pentru pacienții cu [...]

mai mult



Oportunitati de munca in lumea moderna

Un loc de munca mai bun este o dorinta pentru aproape oricine, caci putini sunt cei care sunt extrem de satisfacuti de toate caracteristicile jobului actual, de la salariu pana la volumul de munca prestat, timpul necesar, colaborarea cu colegii si sefii, [...]

mai mult



Angajeaza-te si demonstreaza ca esti informat!

Dupa scolile numeroase pe care le-ai absolvit si cursurile de calificare, a sosit timpul sa treci cu succes si de interviul de angajare .Pentru ca de el depinde viitorul tau, nu trebuie sa te duci nepregatit. Iata cateva reguli de care depinde succesul [...]

mai mult



Foisorul din gradina te scapa de acarieni

Sigur ca multe magazine au in stoc foisoare de gradina, dar nu se compara cu cel facut de mana ta dupa cum prajiturile cumparate nu sunt mancate cu aceeasi placere cum sunt cele facute in casa. Diferenta o face materialele folosite. Foisoarele de [...]

mai mult



Hebebühne

Hebebühne Werkstatt Produkte für Kfz 2 Säulen Hebebühne Profi Werkstattausrüstung scherenhebebühne und Reifenmontiermaschine Werkstatteinrichtung • Kfz Werkzeug • Werkstatt Produkte für Kfz Werkstatt • [...]

mai mult



Viata in Capitala este mai usoara

Toti prietenii mei care au lucrat pentru scurte perioade in Bucuresti, la intoarcere, au adus tot felul de povesti care ma incantau foarte mult.Erau povesti despe joburile usor de gasit si bine platite, cluburile de noapte, frumusetea arhitecturii si, [...]

mai mult






Campanie MasterCard cu premii in Carrefour, real, Cora si Auchan

Împreună cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora si Auchan, MasterCard Europe desfăşoară în perioada 1 septembrie – 23 octombrie campania „Păstrează loc în portofel pentru ceea ce contează cu adevărat”.

Promoţia se adresează tuturor posesorilor de carduri MasterCard sau Maestro, aceştia fiind încurajaţi să îşi utilizeze cardul pentru cumpărăturile săptămânale, în 42 de hipermarketuri din 13 mari oraşe: Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi, Constanţa, Piteşti, Ploieşti, Suceava, Târgu-Mureş, Timişoara, Baia-Mare, Drobeta şi Sibiu.

„Încă din 2001, MasterCard planifică şi implementează campanii de educare a posesorilor de carduri cu privire la beneficiile plăţilor electronice, dar şi de încurajare a acestora să-şi utilizeze cât mai des cardul la POS-urile comercianţilor”, spune Denisa Mateescu, General Manager pentru România şi Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.

„Din 2001 şi până în momentul de faţă, aceste campanii au reuşit să determine o creştere a numărului tranzacţiilor cu carduri la comercianţi şi să schimbe comportamentul românilor, care erau obişnuiţi cu noţiunea de cash. În plus, eforturile noastre au fost şi sunt susţinute de cele mai importante nume din retail-ul românesc şi dovedite de ultimele date BNR, care arată creşterea reţelei de acceptare - la sfârşitul trimestrului al doilea erau 113.100 de POS-uri în ţară”, a concluzionat Denisa Mateescu.

Mecanismul campaniei este unul simplu şi transparent: la intrarea în hipermarket clienţii vor primi flyere ce detaliază paşii de urmat. După ce achită cumpărăturile cu orice card MasterCard sau Maestro, indiferent de sumă sau de banca emitentă, vor primi, fie de la casierie, fie direct de la standul de promoţie, câte un card din carton. La stand vor fi invitaţi să apropie cardul din carton de un dispozitiv ce imită un POS şi care este conectat la un laptop. Imediat, pe ecranul laptopului va apărea un mesaj care îi va informa dacă şi ce au câştigat.

Cu peste 85.000 de premii ce pot fi câştigate, 600 de promoteri implicaţi, 1.344 de zile efective de campanie şi peste 1 milion de flyere promoţionale, plus un nou concept creativ dezvoltat de agenţia premiată la Cannes, McCann Erickson, proiectul desfăşurat pentru al treilea an consecutiv de MasterCard Europe vrea să rescrie tiparele campaniilor standard de utilizare a cardurilor.

Premiile, gândite pentru a sublinia conceptul de familie, cuprind seturi de jocuri, albume foto şi seturi de magneţi de frigider, toate fiind oferite pe loc. Premiul cel mare constă în suma de 1.000 de lei, ce va fi virată direct pe cardul câştigătorului. Există 168 de mari premii, câte 4 în fiecare dintre cele 42 de magazine participante. Valoarea totală a premiilor este de 634.752,64 lei.

Promoţia se derulează în 14 magazine Carrefour, 14 magazine real,- 7 magazine cora si 7 magazine Auchan din toată ţara, de joi până duminică: joi şi vineri între orele 14.00-22.00, sâmbătă şi duminică, în intervalul 10.00 – 22.00.

Campania este susţinută prin materiale promoţionale în hipermarketuri – mesaje pe televizoarele din magazine, spoturi radio, mesaje pe separatoare la casele de marcat, pe rampa de cumpărături de la casă şi mesaje plasate pe suporturile unde se dă restul.

În plus, pentru campania de anul acesta, MasterCard Europe foloseşte serviciul de ultimă generatie Location Based Advertising, recent lansat de Vodafone. Prin intermediul său, clienţii vor fi informaţi de existenţa şi mecanismul campaniei imediat ce ajung într-unul dintre magazinele participante.

Lista completă a magazinelor participante este disponibilă pe site-ul MasterCard, la adresa:

www.mastercard.com/ro/promotii/ro/magazine_participante.html

MasterCard Europe administrează activităţile MasterCard Worldwide în Europa. Având sediul central în Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezentă în 51 de ţări europene.

În România, MasterCard Europe a lansat în anul 2009 EduCard, o platformă complexă de educare financiară a consumatorilor, ce include un site cu informaţii în vederea familiarizării acestora cu noţiunile uzuale din domeniul financiar-bancar şi a unei administrări eficiente a finanţelor personale.

În calitatea sa de companie de plată de top, MasterCard Worldwide se află în centrul comerţului. MasterCard are rol de francizor, procesator şi consilier în industria plăţilor şi susţine comerţul, oferind un liant economic important între instituţii financiare, autorităţi, companii, comercianţi şi posesori de carduri din întreaga lume. În 2010 consumatorii au generat, la nivel global, un volum brut al tranzacţiilor de 2,7 trilioane $, pe produsele emise sub mărcile companiei.

1.09.2011


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Octombrie 2018








Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. Producția prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluţionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions şi Warner [...]

mai mult

Partener solutii hosting:


SimpliQ

ArtSpirit - un proiect:


Smart Press


E-mail: contact @ artspirit.ro


Copyright © 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro