Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Clubul de shopping Stilago - peste 100.000 utilizatori la numai 4 luni de la lansarea pe piata din Romania
Stilago.ro, club de fashion online, numara peste 100.000 de membri in numai 4 luni de la lansare. Cu o investitie initiala de aproximativ 100.000 euro, Stilago inregistreaza o crestere medie lunara a vanzarilor online de peste 50% generate in principal de campaniile de reduceri pentru branduri internationale exclusiviste aflate in portofoliu precum: D&G, Calvin Klein, Cacharel, Ferre, Givenchy, Guess, Pierre Cardin, Cerutti, Ray Ban, John Richmond, Lancaster etc.
Stilago este parte a Studio Moderna Group, cea mai competitiva companie de e-commerce si marketing direct care activeaza in tarile cu potential de dezvoltare din Europa Centrala si de Est.
„La numai 4 luni de la lansare, am atins un numar de aproape 100.000 membri si o crestere medie lunara de peste 80% a numarului acestora, concomitent cu o crestere medie a cifrei de afaceri de peste 50% lunar. Este unul dintre cele mai bune rezultate inregistrate la nivel de grup intr-o perioada atat de scurta, comparand aceste rezultate, evident, cu experienta intrarii in alte state din Europa Centrala si de Est, aflate la un nivel de dezvoltare mult mai avansat din punct de vedere al comunitatilor online. Pana la sfarsitul anului estimam o crestere de peste 50% a numarului de utilizatori existent in acest moment (pana la 200,000 de utilizatori). In ceea ce priveste cifra de afaceri, pana la sfarsitul anului 2011 ne asteptam sa mentinem trendul existent de crestere”, declara Mira Anghelescu, Managing Director Stilago Romania.
Pe o piata a comertului online care a inregistrat cresteri chiar si pe parcursul crizei, Stilago a mizat pe ascensiunea cumparaturilor online, o activitate din ce in ce mai utilizata de catre romani. Conform studiului E-Commerce Romania (2011) majoritatea utilizatorilor de Internet din Romania au accesat magazine online (92%), iar 80% dintre acestia au efectuat cel putin o tranzactie online. Aducere bandurilor de lux printr-un club online s-a bazat totodata pe cercetarile conform carora cei mai mari cumparaturi de lux prefera cumparaturile online in defavoarea vizitelor in magazin, datorita vitezei, comoditatii si accesului non stop la branduri, produse, informatii si servicii pe care nici un magazin nu le-ar putea reuni.
„Pentru aceste rezultate ne-am bazat pe cateva lucruri simple, in opinia mea, mai ales atunci cand ai de-a face cu un grup de consumatori ale caror valori, status, aspiratii si stil de viata sunt foarte importante in achizitia de astfel de produse. O atenta selectie a portofoliului de branduri exclusiviste, o segmentare profesionista in functie de factorii care determina comportamentul de achizitie, o impachetare exceptionala de branduri complementare si accesorii de calitate plus un marketing eficient, toate acestea ne-au ajutat sa generam o rata mare de raspuns la campaniile noastre cu costuri relativ mici comparativ cu investitiile realizate. La toate acestea se adauga o excelenta echipa de suport si relatii clienti si un sistem logistic pe care ni-l dorim cat mai aproape de cerintele delicate ale unui profil de client permanent in cautare de valoare adaugata. Ceea ce incercam noi sa cream prin Stilago este o experienta de shopping unica pentru cele mai sofisticate grupuri de clienti”, a mai completat Mira Anghelescu.
Chiar daca brandurile exclusiviste sunt oferite in campanii de reduceri, consumatorul Stilago nu este un vanator de oferte, iar acest lucru este dovedit de revenirea comenzilor. Consumatorii Stilago sunt reprezentati de tinerii internauti, sub 40 de ani (core target: 25-35 ani), care folosesc si retele sociale, pasionati de moda, accesorii sau entuziasti ai unui anumit brand, dar toti cu o trasatura comuna: nu sunt conditionati de bani si cauta experienta unica oferita in cadrul unui magazin de lux. Din moment ce majoritatea firmelor de lux vand produse in special in magazine exclusive, numai internetul ar putea rezolva rapid problema alegerii intre doua bunuri din aceeasi categorie. Mai departe, accesibilitatea si rapiditatea sunt alte doua elemente care atrag consumatorul Stilago, care are astfel acces la produse de buna calitate.
Impreuna cu principalii parteneri - Saldi Privati si Heine - Stilago ofera clientilor sai peste 500 de marci internationale exclusiviste. Mecanismul de inscriere pe site se face direct, prin recomandari sau prin invitatie. Produsele pot fi achizitionate online cu plata ramburs in momentul livrarii iar expedierea produselor se realizeaza in parteneriat cu cele mai respectate grupuri internationale specializate in servicii de curierat - DHL si DPD.
Grupul Studio Moderna activeaza acum in 21 de tari, are peste 400 milioane de clienti si venituri care depasesc 300 milioane de euro la sfarsitul anului 2010. Doua dintre cele mai mari fonduri din lume, General Atlantic si Templetion, au investit in Grupul Studio Moderna in acest moment. Grupul detine detine 120 de websituri, 190 de magazine de retail dedicate, 4000 de puncte de vanzare si un canal de shopping Top Shop TV cu acoperire in Rusia, Ucraina, Romania si Serbia.
In 2010 grupul a lansat Studio Moderna Fashion Group care a devenit rapid cea mai utilizata platforma de e-commerce pe segmentul moda din Europa Centrala si de Est. Platforma Stilago este prezenta acum in 8 tari: Polonia, Rusia, Republica Ceha, Ucraina, Romania, Slovacia, Slovenia, Grecia, avand in plan extinderea rapida si pe alte piete cu potential.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]