transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai. ( Abraham Lincoln)

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]

mai mult







Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada

Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]

mai mult



Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului

Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]

mai mult



Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata

Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]

mai mult



Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea

În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]

mai mult



Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș

Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]

mai mult



Avantajele unei Agentii SEO

Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]

mai mult



Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!

Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]

mai mult



5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice

Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]

mai mult



Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila

In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]

mai mult



Aplica pentru un job videochat

“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]

mai mult



Escort-bucharest.ro sau experiente speciale

Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]

mai mult






Consumul de combustibil, cel mai important criteriu pentru cei care vor sa-si cumpere masina

GfK România a realizat o radiografie a pieÅ£ei auto, pe baza datelor culese în 2010 pentru GfK MotoBus, un instrument de cercetare continuă care monitorizează piaÅ£a auto din România. Din februarie 2011, GfK Motobus are ÅŸi o secÅ£iune bi-anuală dedicată analizei pieÅ£ei asigurărilor auto.

Principalele concluzii ale studiului arată că, în medie, în anul 2010, intenÅ£ia de cumpărare a unui automobil pentru următoarele 6 luni este de 5% la nivelul întregii populaÅ£ii. Acest procent este comparabil cu cel înregistrat în 2009 - de 6% - dar în scădere faţă de 2008, când 9% declarau acelaÅŸi lucru. Anul trecut, procente mai mari pentru intenÅ£ia de achiziÅ£ionare se înregistrau în Oltenia (12%) ÅŸi în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 18 ÅŸi 25 ani (13%).

La nivelului lui 2010 cele mai importante criterii de alegere sunt consumul redus de combustibil (63%), marca (44%), preÅ£ul (44%), caracteristicile ÅŸi performanÅ£a motorului (40%) ÅŸi confortul (36%). Din a doua jumătate a lui 2009 se remarcă o creÅŸtere a importanÅ£ei consumului de combustibil, devansând astfel preÅ£ul. În plus, 60% dintre preferinÅ£ele românilor se îndreaptă în 2010 mai degrabă spre maÅŸini second hand.

Peste trei sferturi dintre cei care au declarat în 2010 că intenÅ£ionează să cumpere un autovehicul aveau în plan să facă plata cash, din resurse proprii. În perioada 2008-2009, numărul românilor care preferau să plătească cash pentru automobilul cumpărat era mai mic, o posibilă explicaÅ£ie fiind legată de creÅŸterea nesiguranÅ£ei în rândul consumatorilor, scăderea veniturilor stabile ÅŸi a disponibilităţii de a contracta un credit, precum ÅŸi accesul mai dificil la credite în 2010.

Studiul Motobus a analizat pentru prima dată luna trecută ÅŸi obiceiurile de consum ale românilor privind asigurările auto. Astfel, doar 38% dintre români deÅ£in o maÅŸină proprietate personală, dintre care 19% au asigurare CASCO.

Chiar dacă top cinci criterii în alegerea asiguratorului pentru CASCO ÅŸi RCA este similar, doar 45% dintre posesorii CASCO au menÅ£ionat preÅ£ul drept criteriu luat în calcul la alegerea asiguratorului, în timp ce pentru RCA acest criteriu a fost menÅ£ionat de 74% dintre cei care au încheiat o astfel de poliţă de asigurare. În BucureÅŸti sunt semnificativ mai puÅ£ini ÅŸoferi care nu au acum sau nu au avut niciodată asigurare CASCO comparativ cu totalul eÅŸantionului (39%, faţă de 70%).

Dintre posesorii de maÅŸini noi, 38% au în prezent CASCO, 22% au avut dar nu ÅŸi-au mai prelungit asigurarea, iar 40% nu au ÅŸi nici nu au avut CASCO – situaÅ£ie în care se regăsesc 85% dintre posesorii de maÅŸini cumpărate la mâna a doua.

GfK MotoBus este un studiu care monitorizează lunar evoluÅ£ia pieÅ£ei auto din România ÅŸi care poate furniza detalii referitoare la: structura parcului auto (cine deÅ£ine ce maÅŸini – marcă, model, caroserie, cumparată nouă sau second hand etc), intenÅ£ia de cumpărare a unui automobil (marcă, model, nou sau second hand), criteriile în alegerea acestuia, modalităţile de plată preferate ÅŸi surse de informare cu privire la piaÅ£a auto.

Aceste informaÅ£ii sunt culese în fiecare lună printr-o secÅ£iune standard, căreia i se adaugă cinci secÅ£iuni speciale cu frecvenţă bi-anuală care analizează obiceiurile de consum pentru uleiuri de motor, anvelope, benzinării ÅŸi service-uri. Începând din 2011, a fost inclusă ÅŸi o secÅ£iune dedicată asigurărilor auto. EÅŸantionul, reprezentativ la nivel naÅ£ional, este de aproximativ 1.000 subiecÅ£i intervievaÅ£i în fiecare lună, iar perioada analizată pentru informaÅ£iile de mai sus a fost ianuarie – decembrie 2010, respectiv februarie 2011.

GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De 10 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă ÅŸi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaÅ£ii ÅŸi IT, finanÅ£e, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media - cercetare calitativă ÅŸi cantitativă pe consumul de produse media ÅŸi Healthcare – cercetare calitativă ÅŸi cantitativă în toate domeniile medicale.

ÎnfiinÅ£at în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizaÅ£ii de cercetare de piaţă din lume.

24.03.2011


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Aprilie 2024






Cauta pe https://dexonline.net/ zeci de mii de definitii si sinonime si rime din dictionarul romanesc.


Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]

mai mult


Copyright В© 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro