transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Iubirea nu este un targ: te iubesc pentru ca ma iubesti, iubirea este o certitudine: te iubesc pentru ca te iubesc. (Liviu Rebreanu)

Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal

Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]

mai mult







Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada

Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]

mai mult



Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului

Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]

mai mult



Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata

Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]

mai mult



Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea

În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]

mai mult



Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș

Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]

mai mult



Avantajele unei Agentii SEO

Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]

mai mult



Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!

Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]

mai mult



5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice

Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]

mai mult



Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila

In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]

mai mult



Aplica pentru un job videochat

“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]

mai mult



Escort-bucharest.ro sau experiente speciale

Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]

mai mult






Romanii si-au redus cheltuielile pentru cumparaturile casnice cu 5 procente in primele 9 luni din 2010

Consumul casnic de bunuri de uz curent a scăzut cu 5% în monedă naÅ£ională în primele trei trimestre ale anului 2010, comparativ cu perioada similară a anului precedent. “în ultimii doi ani, consumatorii români au trecut de la ÅŸoc la obiÅŸnuinţă în privinÅ£a crizei. Între timp au devenit atenÅ£i ÅŸi exigenÅ£i cu achiziÅ£iile lor, ÅŸi-au moderat consumul, dar încă mai găsesc bani pentru produsele de bază”, spune Raluca Răschip, Consumer Tracking Director GfK România.

Segmentul alimentelor din grupa de bază a fost cel mai puÅ£in afectat de scăderea cheltuielilor ÅŸi s-a diminuat cu 3% în perioada ianuarie - septembrie 2010 faţă de aceeaÅŸi perioadă a anului 2009. Produsele pregătite acasă, care înseamnă 22% din valoarea produselor alimentare de bază, reprezintă o bună alternativă pentru a face faţă crizei ÅŸi a susÅ£ine consumul.

Dimpotrivă, produsele neesenÅ£iale non-alimentare au înregistrat cea mai mare scădere valorică (cu mai mult de -9%), principalul motiv fiind o frecvenţă de cumpărare mai mică. Cu toate acestea, în această categorie se remarcă a preferinţă pentru ambalaje mai mari (upsizing), ca măsură de a economisi bani.

Mărcile proprii au început să fie o alternativă la mărcile naÅ£ionale ÅŸi datorită beneficiilor lor "de bază". DeÅŸi ponderea valorii mărcilor proprii în total FMCG este una dintre cele mai mici din Europa de Est (5%, faţă de 18%), evoluÅ£ia a fost accelerată în cursul anului 2010 de la 4% în luna ianuarie 2010 la aproape 7% în septembrie.

Există, de asemenea unele diferenÅ£e pe categorii: în timp ce în segmentul produselor alimentare mărcile proprii s-au dezvoltat deoarece au fost cumpărate mai des, pentru produsele non-alimentare au fost atraÅŸi mai mulÅ£i consumatori. Smântâna, ketchup-ul ÅŸi prosoapele de bucătărie sunt unele dintre categoriile cu cea mai mare creÅŸtere în cota mărcilor proprii. Crescând, în principal, prin accesibilitatea lor, este posibil să fie nu numai o opÅ£iune pentru cumpărători atunci când decid în interiorul unei categorii, ci, de asemenea, o ancoră puternică pentru un retailer în încercarea sa de a loializa ÅŸi mări franciza.

O privire asupra structurii outlet-urilor din România în ultimii ani arată o dezvoltare extrem de dinamică a comerÅ£ului modern de la 33% în 2006 la 45% cotă de piaţă în 2010. Principalul motor a fost expansiunea hypermarket-urilor ÅŸi a magazinelor de tip discounter, în detrimentul supermarketurilor ÅŸi al magazinelor alimentare mici.

Urmând tendinÅ£a regiunii, magazinele de tip discounter au reprezentat formatul câÅŸtigător în perioada de criză, dar cota acestora în România (10%) este mai mică decât nivelul mediu din Europa de Est, de 17%.

Pe de altă parte, piaÅ£a românească de retail este încă foarte fragmentată, cu top 5 retaileri care acoperă doar 22% din FMCG, comparativ cu 70% în Slovacia. „Există încă loc pentru noii veniÅ£i, în timp ce concurenÅ£a se va intensifica în următorii ani”, adaugă Raluca Răschip.

Studiul are la bază informaÅ£ii obÅ£inute prin monitorizarea consumului casnic a aproximativ 90 categorii de bunuri de larg consum prin intermediul cercetării de tip Panel de Consumatori a GfK România, pe un eÅŸantion de 2,200 gospodării, reprezentativ la nivel naÅ£ional.

GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De 10 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă ÅŸi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaÅ£ii ÅŸi IT, finanÅ£e, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media - cercetare calitativă ÅŸi cantitativă pe consumul de produse media ÅŸi Healthcare – cercetare calitativă ÅŸi cantitativă în toate domeniile medicale.

ÎnfiinÅ£at în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizaÅ£ii de cercetare de piaţă din lume.

9.12.2010


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Aprilie 2024






Cauta pe https://dexonline.net/ zeci de mii de definitii si sinonime si rime din dictionarul romanesc.


Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]

mai mult


Copyright В© 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro