transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Nu anii din viata sunt cei care conteaza, ci viata din anii tai. ( Abraham Lincoln)

Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata

Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]

mai mult







Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea

În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susțin sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesați de acest [...]

mai mult



Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș

Various Brands, cunoscutul multibrand național cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu Mureș, rețeaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]

mai mult



e-Potion: lichide de tigari electronice Duke si Akashi, recenzie video

Magazinul online e-Potion lanseaza adesea noi lichide de tigari elecronice, marind si mai mult gama atat de apreciata de public. In 2019, unele dintre cele mai apreciate noutati in segmentul de lichide pentru tigara electronica au fost aromele Duke si [...]

mai mult



Avantajele unei Agentii SEO

Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]

mai mult



Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!

Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]

mai mult



5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice

Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]

mai mult



Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila

In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]

mai mult



Aplica pentru un job videochat

“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]

mai mult



Escort-bucharest.ro sau experiente speciale

Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]

mai mult



De ce sa folosim ingrasaminte pe culturi

Cu totii am auzit, mai mult sau mai putin, despre aplicarea de ingrasaminte pe culturile agricole sau horticole. De ce le folosim si la ce ajuta ele? Despre acest subiect ne vorbesc cei de la Esenzi.ro, magazin online care va pune la dispozitie o gama [...]

mai mult



CoronaVirus: Facturone vine în sprijinul firmelor

Facturone vine în sprijinul firmelor și începând de astăzi reduce cu 50% toate licențele care expiră în următoarele 30 de zile sau cele care au expirat deja. Această perioadă se poate prelungi dacă problemele persistă.CEO [...]

mai mult






Romanii si-au redus cheltuielile pentru cumparaturile casnice cu 5 procente in primele 9 luni din 2010

Consumul casnic de bunuri de uz curent a scăzut cu 5% în monedă naţională în primele trei trimestre ale anului 2010, comparativ cu perioada similară a anului precedent. “în ultimii doi ani, consumatorii români au trecut de la şoc la obişnuinţă în privinţa crizei. Între timp au devenit atenţi şi exigenţi cu achiziţiile lor, şi-au moderat consumul, dar încă mai găsesc bani pentru produsele de bază”, spune Raluca Răschip, Consumer Tracking Director GfK România.

Segmentul alimentelor din grupa de bază a fost cel mai puţin afectat de scăderea cheltuielilor şi s-a diminuat cu 3% în perioada ianuarie - septembrie 2010 faţă de aceeaşi perioadă a anului 2009. Produsele pregătite acasă, care înseamnă 22% din valoarea produselor alimentare de bază, reprezintă o bună alternativă pentru a face faţă crizei şi a susţine consumul.

Dimpotrivă, produsele neesenţiale non-alimentare au înregistrat cea mai mare scădere valorică (cu mai mult de -9%), principalul motiv fiind o frecvenţă de cumpărare mai mică. Cu toate acestea, în această categorie se remarcă a preferinţă pentru ambalaje mai mari (upsizing), ca măsură de a economisi bani.

Mărcile proprii au început să fie o alternativă la mărcile naţionale şi datorită beneficiilor lor "de bază". Deşi ponderea valorii mărcilor proprii în total FMCG este una dintre cele mai mici din Europa de Est (5%, faţă de 18%), evoluţia a fost accelerată în cursul anului 2010 de la 4% în luna ianuarie 2010 la aproape 7% în septembrie.

Există, de asemenea unele diferenţe pe categorii: în timp ce în segmentul produselor alimentare mărcile proprii s-au dezvoltat deoarece au fost cumpărate mai des, pentru produsele non-alimentare au fost atraşi mai mulţi consumatori. Smântâna, ketchup-ul şi prosoapele de bucătărie sunt unele dintre categoriile cu cea mai mare creştere în cota mărcilor proprii. Crescând, în principal, prin accesibilitatea lor, este posibil să fie nu numai o opţiune pentru cumpărători atunci când decid în interiorul unei categorii, ci, de asemenea, o ancoră puternică pentru un retailer în încercarea sa de a loializa şi mări franciza.

O privire asupra structurii outlet-urilor din România în ultimii ani arată o dezvoltare extrem de dinamică a comerţului modern de la 33% în 2006 la 45% cotă de piaţă în 2010. Principalul motor a fost expansiunea hypermarket-urilor şi a magazinelor de tip discounter, în detrimentul supermarketurilor şi al magazinelor alimentare mici.

Urmând tendinţa regiunii, magazinele de tip discounter au reprezentat formatul câştigător în perioada de criză, dar cota acestora în România (10%) este mai mică decât nivelul mediu din Europa de Est, de 17%.

Pe de altă parte, piaţa românească de retail este încă foarte fragmentată, cu top 5 retaileri care acoperă doar 22% din FMCG, comparativ cu 70% în Slovacia. „Există încă loc pentru noii veniţi, în timp ce concurenţa se va intensifica în următorii ani”, adaugă Raluca Răschip.

Studiul are la bază informaţii obţinute prin monitorizarea consumului casnic a aproximativ 90 categorii de bunuri de larg consum prin intermediul cercetării de tip Panel de Consumatori a GfK România, pe un eşantion de 2,200 gospodării, reprezentativ la nivel naţional.

GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De 10 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă şi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaţii şi IT, finanţe, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media - cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media şi Healthcare – cercetare calitativă şi cantitativă în toate domeniile medicale.

Înfiinţat în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizaţii de cercetare de piaţă din lume.

9.12.2010


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

Septembrie 2020








Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. Producția prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluţionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions şi Warner [...]

mai mult

Partener solutii hosting:


SimpliQ

ArtSpirit - un proiect:


Smart Press


E-mail: contact @ artspirit.ro


Copyright © 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro