Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Cardurile de credit, din nou in crestere ca numar: unul din zece romani detine un card de credit
GfK România a realizat un profil al utilizatorilor de carduri de credit ÅŸi a analizat cum s-a schimbat gradul de folosire a acestui tip de produs bancar în ultimii doi ani. „Cardul de credit a pierdut mult din popularitate pe parcursul anului 2008 ÅŸi până în a doua jumătate a lui 2009. 11% din totalul populaÅ£iei urbane cu vârsta peste 15 ani folosea acest tip de produs bancar în ianuarie 2008, iar până în septembrie 2009 numărul utilizatorilor s-a redus la jumătate. Începând cu finalul anului 2009 creÅŸterea s-a reluat, astfel că în prezent 10% din populaÅ£ia urbană deÅ£ine un card de credit”, declară Anca Zamfirescu, cercetător senior, expert în piaÅ£a financiar - bancară la GfK România.
DeÅŸi criza economică s-a accentuat în 2010, o posibilă explicaÅ£ie pentru revenirea preferinÅ£ei pentru utilizarea cardurilor de credit din ultimul an vine din faptul că băncile s-au concentrat destul de susÅ£inut pe promovarea cardurilor de cumpărături cu accent pe diverse beneficii, printre care ÅŸi perioada de graÅ£ie extinsă.
Acest produs bancar este folosit în special de persoanele angajate ÅŸi mai ales cele care au poziÅ£ii de management sau lucrează în posturi de specialiÅŸti cu studii superioare. De asemenea, cei care au un venit personal peste 1300 lei pe lună utilizează cardurile de credit în mai mare măsură decât restul populaÅ£iei - 17% faţă de 10% din întreaga populaÅ£ie urbană.
Cei mai mulÅ£i deÅ£inători ai unui card de acest tip îl folosesc pentru a plăti cumpărăturile din magazine, dar o parte semnificativă – 25% – se limitează la retragerile de la bancomat.
O analiză pe populaÅ£ia urbană cu vârsta peste 15 ani arată că utilizatorii cardurilor de credit tind să fie persoane mai atrase de produsele hi-tech mai mult decât restul populaÅ£iei. Mai multe persoane din acest segment, decât din populaÅ£ia totală, sunt atrase în mod deosebit de noile tehnologii sau cel puÅ£in consideră că este important să se menÅ£ină la curent în legătură cu ele. De asemenea, deÅ£inătorii de carduri de credit tind să fie cei care folosesc mai multe produse hi-tech, ca de exemplu laptopuri sau PC-uri ÅŸi telefoane mobile. Această diferenţă nu este doar o consecinţă a faptului că acest segment are venituri mai ridicate decât restul populaÅ£iei.
În general, deÅ£inătorii cardurilor de credit merg la cumpărături mai frecvent decât restul populaÅ£iei ÅŸi le ÅŸi place mai mult această activitate. De exemplu, sunt mai înclinaÅ£i să cumpere lucruri ca să-ÅŸi ofere o recompensă sau ca un gest de răsfăţ.
Un segment de populaÅ£ie interesant îl reprezintă „influenÅ£atorii” consumului, adică acele persoane care au acces la o varietate mare de grupuri sociale ÅŸi tind să le ofere acestor grupuri sfaturi ÅŸi recomandări în legătură cu diferite categorii de produse. Printre deÅ£inătorii de carduri de credit se află mai mulÅ£i influenÅ£atori decât în rândul întregii populaÅ£ii urbane sau al populaÅ£iei cu venituri peste medie. Utilizatorii acestor produse bancare au influenţă în special în ceea ce priveÅŸte piaÅ£a amenajării locuinÅ£elor sau a decoraÅ£iunilor, locurile de petrecere a timpului liber în afara casei ÅŸi pieÅ£ele care au legătură cu stilul de viaţă sănătos, fitness ÅŸi exerciÅ£ii fizice.
Datele care stau la baza acestor concluzii provin din două studii realizate de GfK România: GfK FMDS ÅŸi Roper Reports Romania 2010. GfK Financial Market Data System (FMDS) este un studiu desfăşurat o dată la două luni care măsoară obiceiurile bancare ale locuitorilor cu vârsta de peste 15 ani din 13 ţări ale Europei Centrale ÅŸi de Est: Austria, Cehia, Polonia, Ungaria, CroaÅ£ia, Slovacia, Slovenia, Rusia, Ucraina, Serbia, Macedonia, Bosnia HerÅ£egovina, Bulgaria ÅŸi România, eÅŸantionul celor chestionaÅ£i în România fiind de 1000 de persoane, reprezentativ la nivel naÅ£ional.
Roper Reports Romania 2010 este un studiu complex derulat de GfK la fiecare doi ani în peste 25 de state din Europa ÅŸi reprezintă cea mai cuprinzătoare sursă de informaÅ£ii asupra stilului de viaţă ÅŸi valorilor consumatorilor. Sondajul a fost realizat pe un eÅŸantion de 1000 de respondenÅ£i, reprezentativ urban, pentru persoanele cu vârsta peste 15 ani.
GfK România, fondată în 1992, este parte integrantă a Grupului GfK. De peste 10 ani, GfK România este institutul numărul 1 de cercetare de piaţă din România. Activităţile sale sunt structurate în cinci segmente: Custom Research - cercetare cantitativă ÅŸi calitativă Ad Hoc pentru o arie largă de industrii (bunuri de larg consum, telecomunicaÅ£ii ÅŸi IT, finanÅ£e, retail, turism, auto, bunuri industriale), Consumer Tracking - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri de folosinţă îndelungată, Media - cercetare calitativă ÅŸi cantitativă pe consumul de produse media ÅŸi Healthcare – cercetare calitativă ÅŸi cantitativă în toate domeniile medicale.
ÎnfiinÅ£at în 1934 ca primă companie de cercetare de piaţă în Germania, Grupul GfK are azi mai mult de 150 de sucursale în 100 de ţări de pe cinci continente. Grupul GfK este una din cele mai mari organizaÅ£ii de cercetare de piaţă din lume.
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]