transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Viata e ceva ce ti se intampla atunci cand nu poti sa dormi. (Fran Lebowitz)

Fisa medicala permis auto, cu eliberare in aceeasi zi

Pentru obtinere permis auto si pentru preschimbare permis auto, soferii stiu ca exista anumite procese birocratice care trebuie indelinite. Dosarul trebuie sa includa mai multe elemente, de exemplu cazier judiciar, care se elibereaza gratuit. Nu trebuie [...]

mai mult







Jocuri ca la aparate - varianta moderna

Sloturile sunt foarte populare printre romani, in orice oras din tara noastra, ba chiar si in mediul rural. Si asta pentru ca jocurile la aparate de acest gen sunt atat de accesibile pentru oricine - atat in ceea ce priveste costul, cat si in ceea ce [...]

mai mult



Ce simbolizeaza coliva in practicile religiei crestine

Cu totii am auzit de coliva, un produs foarte popular in Romania, asociat slujbelor de pomenire a persoanelor decedate in practica religioasa crestina. Se pare ca acest obicei de a face si a manca produsul numit coliva a aparut in vremea imparatului [...]

mai mult



In caz de deces, familia are dreptul la ajutor pentru inmormantare

Subiect oarecum incomod, dar necesar, informarea despre ajutorul de inmormantare se face adesea in momentul in care se produce un deces in familie. Totusi, astfel de informatii sunt utile a fi cunoscute din timp. Prin prisma asigurarilor sociale, statul [...]

mai mult



Pe internet te poti informa despre pompele submersibile

Cand ai nevoie de anumite informatii speciale, dintr-un domeniu care poate nu iti este mai deloc cunoscut, internetul se va dovedi un bun prieten. Desigur, trebuie sa stii cum sa filtrezi informatiile, astfel incat sa folosesti doar sursele de incredere. [...]

mai mult



Masinile second hand impresioneaza prin pret, insa exista si dezavantaje

Detinerea unui automobil personal este pentru unii considerata o necesitate absoluta - masina inseamna mobilitate, flexibilitate, posibilitatea de a merge rapid la serviciu, de a duce copiii la scoala sau la diverse activitati, de a putea rezolva si [...]

mai mult



Date de contact pe care este bine sa le ai in agenda

Pe langa numerele de telefon ale rudelor, prietenilor si colegilor de serviciu / partenerilor de afaceri / colaboratorilor, este bine sa ai la indemana, in agenda telefonului (sau intr-o agenda clasica) datele de contact ale altor persoane sau firme de [...]

mai mult



Cat de scump este sa alegi un lacatus mecanic autorizat

Fiecare dintre noi interactioneaza, in diverse momente, cu meseriasi specializati pe diverse nise. Exista desiguri si acei oameni "buni la toate", dupa cum se recomanda cu mandrie. Din pacate, realitatea este ca cei mai multi dintre acestia nu sunt [...]

mai mult



Reparatii alternatoare auto & alte reparatii ce tin de domeniul electric

Masina personala poate genera uneori mari probleme de buget, daca apar probleme ce necesita interventii urgente in service. Pentru costuri minime si rezultate maxime (cu efect pe termen lung), este ideal sa se colaboreze nu doar cu un service autorizat, [...]

mai mult



Panourile solare - solutia viitorului, disponibila si in prezent

Se poate spune ca panourile solare reprezinta solutia viitorului in materie de producere de energie (electrica si termica), daca privim pe termen lung situatia generala - tendinta de epuizare a resurselor conventionale, neregenerabile, precum si gradul [...]

mai mult



Viata si... ceea ce urmeaza dupa viata

Nimeni nu stie cat va dura viata sa, insa cert este un singur lucru: trebuie sa traim cat mai intens si mai frumos, caci viata are un punct final, fie ca acesta va veni mai devreme sau mai tarziu. Viata inseamna familie, prieteni, cariera, munca, [...]

mai mult



Reciclarea, o conditie obligatorie pentru Romania cu adevarat europeana

Uniunea Europeana trateaza in acest moment cu foarte mare interes problema reciclarii, ca parte a protejarii mediului. In acelasi timp, reciclarea are o implicare puternica si in economie, caci reutilizarea anumitor resurse poate genera nu doar reduceri [...]

mai mult






Festivalul George Enescu - editia 2013 - a inceput campania de promovare

România începe promovarea Festivalului si a Concursului International „George Enescu” – editia 2013, un proiect ambitios, care urmăreste atât consolidarea recunoasterii interne si internationale a evenimentului în rândul publicului de specialitate si al iubitorilor muzicii clasice, cât si dezvoltarea sa ca brand cultural de tară.

Lansarea oficială a programului a avut loc în cadrul unei conferinte de presă, organizate pe 31 octombrie 2012, în Aula Uniunii Compozitorilor si Muzicologilor din România – Muzeul National „George Enescu” din Bucuresti. La eveniment au participat:  Directorul Festivalului, Ioan Holender; Secretar de Stat în cadrul Ministerului Culturii, Victor Opaschi si Presedintele – Director General al Societătii Române de Radiodifuziune, Ovidiu Miculescu; reprezentanti ai partenerilor si sponsorilor.

Editia din 2013, a XXI-a de la înfiintare (1958), se va desfăsura în perioada 1-28 septembrie si va găzdui peste 150 de evenimente, dintre care: 6 concerte de muzică românească; 14 recitaluri si concerte camerale; 14 mari orchestre cu 28 de concerte; 21 de ansambluri orchestrale si camerale;  8 concerte  “Enescu si contemporanii săi”; 4 spectacole de operă; 2 spectacole de balet; 48 de concerte în cadrul concursului international; manifestări în Piata Festivalului timp de 21 de zile; expozitii de artă plastică; Simpozionul de muzicologie.

Au confirmat deja participarea unele din cele mai renumite formatii din lume, printre care: Royal Concertgebouw Amsterdam / Maris Jansons, Staatskapelle Berlin / Daniel Barenboim, Orchestra dell’Accademia Santa Cecilia di Roma / Antonio Pappano, Orchestre de Paris / Name Jarvi, London Philharmonic Orchestra / Vladimir Jurowski, Pittsburg Symphony Orchestra, Radio Berlin / Marek Janovski ( cu prezentarea tetralogiei Wagneriene ), Royal Stockholm / Sakari Oramo, Munchener Philharmoniker / Symion Bychkov, Saint Martin in the Fields / Sir Nevil Marriner, Evgeny Kissin, Muray Perahia, Pinchas Zuckermann, Orchestra Natională Rusă / Michail Pletnev, Fazil Say, Turls Mork. Alături de acestia vor performa artistii si formatiile din România : Horia Andreescu, Cristian Mandeal, Filarmonica “George Enescu”, Filarmonicile din Cluj, Iasi si Timisoara, Opera Natională Bucuresti, Orchestra Natională de Tineret si multi altii.

Vor continua concertele din seria “Enescu si contemporanii săi”, cu lucrări camerale interpretate de tineri solisti si ansambluri de renume international; concertele “Mari orchestre internationale” si “Recitaluri si concerte camerale”. Având în vedere succesul ultimei editii, va fi continuată seria dedicată muzicii contemporane, “Muzica secolului XXI”, ce va reuni lucrările unor compozitori contemporani români si străini. Lucrările vor fi prezentate de formatii si solisti din România si din străinătate. Ca si în editia 2011, va fi organizat un workshop al tinerilor compozitori, masteranzi si doctoranzi ai universitătilor de profil din tară.

Concursul international a fost extins cu o nouă sectiune, în urma discutiilor avute cu specialistii si cu participantii. Cele cinci sectiuni ale competitiei - canto (Voci Wagneriene), pian, vioară, violoncel si compozitie – se vor desfăsura între 1 si 27 septembrie 2013, decalat, astfel încât să permită participarea publicului si a orchestrelor acompaniatoare la un nivel de calitate conform standardelor internationale.

La Bucuresti, spectacolele se vor desfăsura în cinci locatii: Sala Mare a Palatului, Ateneul Român, Opera Natională din Bucuresti, Aula Muzeului National de Artă, Sala “Mihail Jora” a Societătii Române de Radiodifuziune si în Piata Festivalului. Vor fi organizate peste 30 de concerte în tară, la Arad, Bacău, Brasov, Cluj, Craiova, Dorohoi, Iasi, Oradea, Sibiu si Timisoara.

Pe lângă concerte, Festivalul va găzdui si alte activităti culturale: Simpozionul de muzicologie, organizat de Uniunea Compozitorilor si Muzicologilor din România în perioada  12 – 25 septembrie 2013. Expozitiile de artă plastică „E-Bienale”, organizate în colaborare cu Muzeul National de Artă si cu Universitatea de Arte Bucuresti, vor reuni artistii consacrati cu tinerii studenti ai Universitătii Nationale de Arte din capitală,  într-un tablou armonios, în care toti sunt parteneri egali într-un dialog interesant si incitant.

Organizatorii îsi propun să consolideze eforturile demarate in 2011 pentru pozitionarea Festivalului ca brand cultural de tară, în conditiile în care cultura poate spune o poveste care să genereze atât solidaritatea opiniei publice interne, cât si interesul si încrederea audientelor din străinătate, de specialitate, sau din cadrul publicului larg. În acest scop, într-o primă etapă va fi demarată o campanie de comunicare externă, prin care vor fi difuzate clipul de promovare a Festivalului de către televiziunile partenere (CNN – din 29 octombrie si Euronews – din 1 noiembrie), programul evenimentului si informatii relevante despre Festival. În etapa următoare, în paralel cu promovarea externă, va începe si campania de comunicare internă.

Programul de mediatizare internă si internatională, de confirmare si sustinere a brandului de tară,  va fi realizat în colaborare cu Coproducătorii Festivalului (Societatea Română de Radiodifuziune, Societatea Română de Televiziune si Primăria Municipiului Bucuresti), cu reprezentanti ai unor trusturi media importante (Antena 3 , România TV), ai unor publicatii importante (Jurnalul National, România Liberă, Hotnews.ro, Flacăra, Q Magazin etc ), de partenerii media externi (CNN, Euronews, Mezzo, Rfi, Deutsche Welle) si de reprezentantii PR ai Festivalului din Franta, Germania, Italia si Marea Britanie. În România, OMA VISION va dezvolta si va coordona, ca partener, implementarea strategiei de comunicare a Festivalului George Enescu 2013, având ca obiectiv consolidarea evenimentului ca brand cultural de tară. Identitatea vizuală va fi realizată în continuare de echipa de la Eroii de Joi, care a făcut si rebrandingul festivalului în 2011.

Organizare si parteneri

ARTEXIM – în calitate de organizator al acestui important eveniment - gestionează desfăsurarea tuturor manifestărilor din cadrul Festivalului. Piata Festivalului, organizată cu sprijinul Primăriei Municipiului Bucuresti, prin ARCUB, în colaborare cu Fundatia ART PRODUCTION, va avea un program sustinut de elevi si studenti ai institutiilor de învătământ muzical alături de artisti si formatii profesioniste. Un sprijin imporant va fi acordat si de alăturarea Festivalului cu alte branduri importante din România.

Partenerii principali: UNICREDIT tIRIAC BANK S.A., ENEL.

Parteneri: ROMPETROL, JTI, SPECTACULAR, DACIA  - masina oficială a Festivalului, TAROM – transportator oficiali ai Festivalului, OMA VISION - firma de comunicare a Festivalului, Centrul Cultural „Sala Palatului” Filarmonica „George Enescu”, Opera Natională Bucuresti, Universitatea Natională de Muzică Bucuresti.

Sponsori: ING, Romaqua, Orange, Romgaz, „La Mama – Cafepedia”, Julius Meinls, Yokko, TMI, Radisson SAS, Intercontinental,  Athenee Palace Hilton, Novotel, TH Hotels, Ambasador, Brigada de Voluntari, Kawai, Maftei Shoes, Rotenberg.

Parteneri media: CNN, Antena 3, Euronews, România TV, Mezzo, Rfi, Jurnalul, România Liberă, Academia Catavencu, Q Magazine, Hotnews, Librăriile „Humanitas”, Librăriile „Cărturesti” Flacăra, Melos, MediaTroust, Amos News, etc.

E.S. Dl. Puiu Hasoti, Ministrul Culturii si Patrimoniului National: ”Festivalul Enescu este evenimentul care promovează cel mai bine numele si opera marelui compozitor si în acelasi timp, imaginea României în lume. Din acest motiv, Festivalul Enescu trebuie să devină o emblemă pentru România –un brand cultural de tară.”

Dna. Anca Nută,  Director Identitate si Comunicare, UniCredit Tiriac Bank: “Este deja cel de-al treilea an în care suntem partener principal al Festivalului si Concursului International George Enescu, o validare a angajamentului pe care ni l-am luat fată de acest eveniment cultural. În mod traditional, atât Grupul UniCredit, cât si UniCredit tiriac Bank sunt promotori ai artei si culturii, iar Festivalul reprezintă din acest punct de vedere unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre. Ne bucurăm asadar ca timp de o lună să fim părtasi la transformarea Bucurestiului în cea mai importantă scenă a muzicii clasice, pe care urcă artisti de renume, aducând recunoastere României si valorilor noastre.”

Dl. Alexey Golovin, Group Communication Director, Rompetrol: “Rompetrol este sinonim cu valorile timpurilor moderne, cu spiritul de inovatie, succes si responsabilitate, fiind prima marcă romanească din sectorul petrolier care a cucerit în timp record pietele internationale, cu activităti si operatiuni extinse în 12 tări. Continuarea parteneriatului de sustinere a Festivalului si Concursului International George Enescu vine să întărească vocatia internatională a celor două branduri si a produselor sale de exceptie si, în mod direct, să contribuie la consolidarea unui brand de tară care promovează corect imaginea Romaniei în afara granitelor.”

Ing. MBA Corneliu Cherbis C.E.O., Spectacular Companies:  “Spectacular Group of Companies, cel mai mare grup local de companii ce furnizează servicii de publicitate outdoor/indoor,  se implica activ în sustinerea si promovarea de evenimente culturale de anvergură organizate în Romania.  Festivalul International “George Enescu” este unul dintre ele. Este o onoare pentru noi să fim parte din unul dintre cele mai renumite evenimente culturale ale tării , eveniment care pune România pe harta mondială  a muzicii.”

Dna. Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications, JTI Romania, Moldova & Bulgaria - “Institutiile culturale din România au nevoie de sustinere. Asadar,  este “o datorie de onoare” pentru JTI să sprijine Festivalul International ”George Enescu”, proiectele Operei Nationale, ale Societătii Române de Radiodifuziune sau ale Universitătii de Arte. « Intâlnirile JTI », cel mai important eveniment cultural organizat anual de JTI, se desfăsoară o dată la doi ani, în cadrul Festivalului « George Enescu », ceea ce reprezintă pentru noi o oportunitate si, asa cum am mentionat, o onoare.  Prin toate aceste investitii, ne dorim să dăruim comunitătii o parte din ceea ce comunitatea ne oferă la rândul ei, să contribuim de fapt la transformarea societătii în bine. si, ce ne poate schimba mai profund decât actul cultural ?”

Dna. Anca Oreviceanu, Director Comunicare, DACIA Group: "Acum un an, Dacia a trăit prima experientă simfonică pe perioada Festivalului George Enescu. Am fost mândri că masinile Dacia au transportat pe străzile Bucurestiului compozitori, muzicieni, personalităti ale muzicii clasice din lumea întreagă si instrumente de valoare. Festivalul George Enescu este una dintre cele mai prestigioase manifestări culturale ale Europei si un important vector de imagine pozitivă pentru România. De aceea, am ales să continuăm acest parteneriat si să sustinem în continuare muzica clasică si valorile românesti", a declarat Anca Oreviceanu, director Comunicare Dacia si Grup Renault România.

1.11.2012


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Octombrie 2017








Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. Producția prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluţionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions şi Warner [...]

mai mult

Partener solutii hosting:


SimpliQ

ArtSpirit - un proiect:


Smart Press


E-mail: contact @ artspirit.ro


Copyright © 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro