transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Stiind ca vom muri, sa gasim aici un argument pentru a iubi si mai mult viata. (Octavian Paler)

Degeaba mai plangi...

Trecerea in nefiinta a unei persoane dragi ne doare dincolo de cuvinte. E greu sa descrii cat de dezradacinat te simti, cand iti mor parintii care te-au iubit dintotdeauna neconditionat si au fost scuturile tale in fata greutatilor si nedreptatilor [...]

mai mult







Optimizarea SEO - pariul care trebuie neaparat castigat in e-commerce

Daca ai un magazin online sau daca planuiesti sa lansezi unul, trebuie sa stii ca optimizarea SEO este probabil cel mai important pariu ce trebuie castigat in aceasta aventura e-commerce. Trebuie desigur sa rezolvi multe alte nevoi, insa de SEO poate sa [...]

mai mult



Winscope - curatenie la nivel premium, oriunde in Bucuresti si Ilfov

Tot mai multe referinte pozitive apar online in legatura cu activitatea companiei Winscope Facility & Management, una dintre firmele ce asigura curatenie profesionala in orice spatii personale sau profesionale. Mai exact, serviciile de curatenie pot [...]

mai mult



De ce sa angajezi personal din Asia

Probabil ai auzit si tu la stiri sau din alte surse ca tot mai multe companii, mici si mari, ori diverse firme din domeniul agriculturii, wellnes&spa, horeca si asa mai departe cauta angajati din tarile asiatice. Mai mult, se pare ca acestia sunt [...]

mai mult



Orice usa se va deschide cu... lacatusul mecanic potrivit

Usile de calitate sunt obiecte foarte trainice, aparent indestructibile, cu rezistenta ridicata la uzura. Totusi, in functie de conditiile de utilizare, usile ajung sa prezinte probleme, defectiuni, blocari. Orice astfel de situatie este evident extrem [...]

mai mult



Asteptari pe piata imobiliara in anul 2019

Cand vorbim despre piata imobiliara, cele mai multe persoane se gandesc de fapt la piata rezidentiala, caci aceasta este de interes in principal pentru publicul larg. Piata imobiliara cuprinde insa mai multe segmente care pot evolua diferit, chiar daca [...]

mai mult



Ambalajul protejeaza produsul de la producator la consumatorul final

Cand cumparam un produs din orice magazin, acesta vine de obicei ambalat. Acest lucru se intampla indiferent daca produsul este ales de noi de la raft sau daca soseste acasa printr-un curier, in urma unei comenzi online. Totusi, adesea noi nu [...]

mai mult



Cazarea gratuita in conditii de lux, un nou avantaj pe care puncteaza studiourile de videochat

Exista tot mai multe studiouri de videochat in Romania, mai ales in Bucuresti si in alte mari orase din tara. Dupa cum este foarte usor de observat in mass-media, se deruleaza permanent campanii de recrutare de modele care sa lucreze in aceste studiouri. [...]

mai mult



Danemarca, printre tarile unde romanii pot gasi joburi excelente

In ultimii ani, romanii au plecat in numar foarte mare in strainatate, in cautare de locuri de munca ce le pot asigura un trai mai bun. O parte dintre romani merge in strainatate exclusiv pentru a munci in scopul intoarcerii in tara (de obicei trimit [...]

mai mult



Garsoniere de inchiriat in Bucuresti - o afacere foarte profitabila

Cei care au acumulat un capital mai mare si se gandesc la modalitati de investitie fara riscuri, pentru obtinerea unui profit sigur si constant, se gandesc cel mai probabil (si bine fac!) la investitiile in sectorul imobiliar. Pentru riscuri minime si [...]

mai mult



Clientii vor calitate

Fie ca decizi sa cumperi un elevator auto, o masina dejantat sau un aparat echilibrat, vei avea siguranta ca toti clientii tai vor aprecia efortul si isi vor aduce masinile de fiecare data in service-ul tau. In ziua de astazi standardele au crescut, iar [...]

mai mult



Mobilierul perfect pentru o casa mica

In ultima perioada s-a observat o crestere a interesului pentru casutele minimaliste cu fel si fel de idei de amenajare interioara inteligenta. Acestea sunt ieftin de realizat dar si foarte usor de intretinut. Plus ca exista o multime de idei de mobiler [...]

mai mult






Caravanei GeneratiaS - 15 - 25 noiembrie 2010 la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi si Brasov

Pe 15 noiembrie 2010 a inceput la Bucuresti caravana GeneratiaS, prima caravana educationala de film pe teme de sanatate. Au avut loc proiectii de film la Scoala Generala nr.95, la ASE si la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. In dorinta de a convinge tinerii sa adopte un stil de viata sanatos, organizatorii au ales ca teme principale nutritia si dermatologia, subiecte care vor fi prezentate tinerilor prin intermediul specialistilor, special invitati la eveniment. 

Astfel, dupa proiectii, studentii si elevii vor avea ocazia sa participe la dezbateri si sa urmareasca prezentarile invitatilor.  Caravana GeneratiaS se desfasoara in perioada 15 - 25 noiembrie 2010, iar traseul include orasele: Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi si Brasov, GeneratiaS,  ca si Guerilla Verde, isi propune sa ajute la educatia tinerilor prin intermediul filmului.

A doua editie a caravanei Generatia S se va desfasura in perioada 15 – 25 noiembrie si va include orasele: Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Iasi si Brasov.

GeneratiaS, prima caravana educationala de filme cu teme despre sanatate, face parte dintr-un proiect pilot denumit Better Education Through Innovation.
Guerilla Verde, caravana educationala pe teme ecologice, este un alt proiect din cadrul  BETI, care isi propune sa ajute la educatia generatiei de maine prin intermediul filmului, prezentat ca parte a tehnologiei digitale si ca metoda alternativa de educatie.

GeneratiaS este un proiect sustinut de Ministerul Sanatatii, Institutul National de Sanatatea Publica, Colegiul Medicilor, COPAC – Coalitia Organizatiilor Pacientilor cu Afectiuni Cronice din Romania, primariile locale din orasele aflate pe traseul caravanei (Brasov, Cluj-Napoca, Timisoara si Iasi), Asociatiile APAH, Clorofilm, Asociatia Nutritie si Sanatate Cluj, Facultatea de Agronomie Alimentara si a  Mediului – ASE Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii – Universitatea Bucuresti, Universitatea de Medicina si Farmacie „Victor Babes” Timisoara, Universitatea de Medicina si Farmacie „Iuliu Hatieganu” Cluj-Napoca, Universitatea „Petre Andrei”  Iasi, Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara „Ion Ionescu de la Brad” Iasi, Facultatea de Medicina – Universitatea „Transilvania” Brasov, Scoala Generala cu clasele I – VIII nr. 95 Bucuresti, Colegiul Banatean Timisoara, Scoala „Ioan Bob” Cluj-Napoca, Colegiul National „Costache Negruzzi” Iasi, Colegiul National „Dr. I. Mesota” Brasov, Fundatia Sensiblu, SonnentoR, Asociatia CharityGift
Cu sprijinul:  StudentBank, Farmaciile Dona, Rompetrol, Danone, Vichy, GlaxoSmithKline, Mitsubishi Motors.

Parteneri media: TVR 1, Radio ZU, Radio Romania Actualitati, Jurnalul National, Men’s Health, Farmacia Ta, Tonica, Sensotv.ro, Info-Sanatate, Ziarul de Iasi, Ziua de Vest, CSR Romania, PR Romania, iubescbrasovul.ro, studentie.ro, calificativ, ro, sfatulmedicului.ro, stiridebine.ro, medicalstudent.ro, 121.ro, roportal.ro, bucuresteni.ro, tion.ro, clon.ro

 

Programul GeneratiaS

Bucureşti, 15 noiembrie
13.00 – 14.00 – Şcoala Generală cu clasele I-VIII, nr. 95, Sala de Festivitati
16.30 – 17.30 - Academia de Studii Economice (ASE), corp Moxa, sala 3MIII
19.00 – 21.00 - Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Jurnalism şi Ştiintele Comunicării, Amfiteatrul R3 (Chimie)

Timişoara, 17 noiembrie
13.00 – 14.00 - Colegiul Bănăţean, Sala de Festivităţi
16.00 – 17.00 - Universitatea de Medicină şi Farmacie “Victor Babeş”, sala “Georgeta Lupuţiu”
 
Cluj-Napoca, 19 noiembrie
11.00 – 13.00 - Universitatea de Medicină şi Farmacie “Iuliu Haţieganu”, str. Pasteur, nr. 6, Aula Universităţii
12.00 – 13.00 - Şcoala “Ioan Bob”, Sala de Festivitati

Iaşi, 22 noiembrie
11.00 – 12.00 - Universitatea “Petre Andrei”, Amfiteatrul "Petre P. Andrei" - etaj 1 (stânga)
13.00 – 14.00 - Colegiul Naţional “Costache Negruzzi”, Sala de Festivitati
14.00 – 16.00 - Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară “Ion Ionescu de la Brad”, Amfiteatrul A5

Braşov, 25 noiembrie
14.00 – 15.00 - Colegiul Naţional “Dr. Ioan Meşotă” , Sala de Sport
16.00 – 17.00 - Universitatea Transilvania din Braşov, Facultatea de Medicină, Aula Mare

“La Vichy, credem ca sanatatea pielii este calea cea mai sigura si cea mai eficienta pentru a atinge o frumusete veritabila, vizibila, durabila. In spiritul acestui crez ne-am alaturat caravanei GeneratiaS, avand increderea ca astfel de actiuni, menite sa educe tinerii in legatura cu diferitele teme de sanatate, au o contributie importanta la crearea unui viitor sanatos pentru generatiile de astazi. Prin medicii care ne reprezinta la acest eveniment, avem ocazia sa ne adresam tinerilor in legatura cu o problema ce are o incidenta atat de mare in randul lor: acneea. Este o problema care, dincolo de a afecta sanatatea si imaginea individului, are implicatii deosebit de importante la nivel social. Incercam, asadar, sa informam tinerii si sa punem in slujba lor cercetarea si sustinerea medicala de care dispunem, pentru a-i ajuta sa corecteze acest dezechilibru. Salutam initiativa desfasurarii acestui eveniment si ne dorim ca el sa poata fi extins cat mai mult in viitor”, a declarat Diana IORDACHE, Marketing Manager Vichy Romania.

“Ne-am alaturat acestei initiative pentru ca ne apropie cel putin doua trasaturi comune: inovatia si caracterul educativ. GlaxoSmithKline (GSK) este o companie farmaceutica cu  o lunga istorie in domeniul inovatiilor, iar educatia a fost intotdeauna una dintre ariile noastre de interes in Romania. Sanatatea este un subiect care intra mai greu in atentia tinerilor, iar modul inovator in care diverse teme de sanatate sunt aduse in discutie prin initiativa GeneratiaS ne-a convins sa suntinem acest proiect deosebit”, au spus reprezentantii companiei GlaxoSmithKline.

“Prin platforma de responsabilitate socială corporativă am iniţiat proiecte care au ca scop îmbunătăţirea aspectelor sociale specifice şi am încercat să răspundem solicitărilor şi aşteptărilor partenerilor noştri sociali. În cadrul acestui parteneriat cu Image Factory ne dorim sa atragem atentia asupra a doua sectoare vulnerabile ale societatii: mediu si sanatate, si sa implicam in viitoare proiecte cat mai multi membrii ai comunitatii. Această iniţiativă face parte platforma de responsabilitate socială a Rompetrol, "Energia vine din suflet", care cuprinde programul naţional "Împreună pentru fiecare" şi alte proiecte punctuale din domeniile mediu şi sănătate”, a afirmat Oana Nastase, Communication & Corporate Affairs Director, Rompetrol SA.

16.11.2010


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Iunie 2019








Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. Producția prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluţionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions şi Warner [...]

mai mult

Partener solutii hosting:


SimpliQ

ArtSpirit - un proiect:


Smart Press


E-mail: contact @ artspirit.ro


Copyright © 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro