transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Iubeste putin cel ce poate spune prin cuvinte cat iubeste. ( Dante Alighieri )

Vanzari si marketing cu ajutorul serviciilor de call center

Pentru consumatori, call center este acel serviciu de relatii cu clientii unde suni de obicei cand ai o problema, o neclaritate sau pur si simplu ai nevoie de o informatie. De obicei exista call center la orice furnizor de servicii (financiare, de [...]

mai mult







De ce este recomandat un sistem de incalzire prin pardoseala?

Pentru a putea avea confort si pe timpul iernii este necesar ca locuinta in care stam sa fie dotata cu un sistem de incalzire cat mai performant. Sistemul de incalzire prin pardoseala este in acest moment unul dintre cele mai utilizate sisteme pentru [...]

mai mult



Arta si eficienta in productie audio - video

Vedem la TV si online / ascultam la radio o multime de spoturi audio - video si respectiv audio, cu diverse scopuri - de obicei de informare pura sau de informare in scop publicitar (promovare). Unele productii ne sunt pe plac prin importanta mesajului. [...]

mai mult



Cel mai bun producator paleti plastic

Umezeala compromite totul. Nu este neaparata nevoie sa intre apa in depozit, sa fie compromise produsele pentru care s-a muncit atat de mult si care valoreaza enorm.Sa ne gandim la faina! Din ea facem painea cea de toate zilele, covrigii hranitori, dar [...]

mai mult



Degeaba mai plangi...

Trecerea in nefiinta a unei persoane dragi ne doare dincolo de cuvinte. E greu sa descrii cat de dezradacinat te simti, cand iti mor parintii care te-au iubit dintotdeauna neconditionat si au fost scuturile tale in fata greutatilor si nedreptatilor [...]

mai mult



Optimizarea SEO - pariul care trebuie neaparat castigat in e-commerce

Daca ai un magazin online sau daca planuiesti sa lansezi unul, trebuie sa stii ca optimizarea SEO este probabil cel mai important pariu ce trebuie castigat in aceasta aventura e-commerce. Trebuie desigur sa rezolvi multe alte nevoi, insa de SEO poate sa [...]

mai mult



Winscope - curatenie la nivel premium, oriunde in Bucuresti si Ilfov

Tot mai multe referinte pozitive apar online in legatura cu activitatea companiei Winscope Facility & Management, una dintre firmele ce asigura curatenie profesionala in orice spatii personale sau profesionale. Mai exact, serviciile de curatenie pot [...]

mai mult



De ce sa angajezi personal din Asia

Probabil ai auzit si tu la stiri sau din alte surse ca tot mai multe companii, mici si mari, ori diverse firme din domeniul agriculturii, wellnes&spa, horeca si asa mai departe cauta angajati din tarile asiatice. Mai mult, se pare ca acestia sunt [...]

mai mult



Orice usa se va deschide cu... lacatusul mecanic potrivit

Usile de calitate sunt obiecte foarte trainice, aparent indestructibile, cu rezistenta ridicata la uzura. Totusi, in functie de conditiile de utilizare, usile ajung sa prezinte probleme, defectiuni, blocari. Orice astfel de situatie este evident extrem [...]

mai mult



Asteptari pe piata imobiliara in anul 2019

Cand vorbim despre piata imobiliara, cele mai multe persoane se gandesc de fapt la piata rezidentiala, caci aceasta este de interes in principal pentru publicul larg. Piata imobiliara cuprinde insa mai multe segmente care pot evolua diferit, chiar daca [...]

mai mult



Ambalajul protejeaza produsul de la producator la consumatorul final

Cand cumparam un produs din orice magazin, acesta vine de obicei ambalat. Acest lucru se intampla indiferent daca produsul este ales de noi de la raft sau daca soseste acasa printr-un curier, in urma unei comenzi online. Totusi, adesea noi nu [...]

mai mult



Cazarea gratuita in conditii de lux, un nou avantaj pe care puncteaza studiourile de videochat

Exista tot mai multe studiouri de videochat in Romania, mai ales in Bucuresti si in alte mari orase din tara. Dupa cum este foarte usor de observat in mass-media, se deruleaza permanent campanii de recrutare de modele care sa lucreze in aceste studiouri. [...]

mai mult






Londra - cel mai vizitat oras din lume, pentru al doilea an la rand, conform studiului MasterCard Global Destination Cities Index

Sustinuta si de Jubileul de Diamant al reginei Marii Britanii, Londra ramane destinatia turistica numarul unu din intreaga lume, conform studiului anual Global Destination Cities Index, comandat de MasterCard Worldwide. Pentru al doilea an la rand, raportul estimeaza ca Londra va atrage cele mai multe cheltuieli transfrontaliere, depasind orase precum New York, Bangkok, Paris si Singapore.

In ceea ce priveste numarul turistilor straini, raportul estimeaza ca orasele Rio de Janeiro (cu un procent de 28,6%), Tokyo (cu un procent de 21,5%), Abu Dhabi (cu 17,9%), Tunis (cu 17,7%), Istanbul (cu 14,7%) si Toronto (cu 7,6%) vor inregistra cele mai mari cresteri in regiunile lor. In plus, zona Asia/Pacific (cu un procent de 9,5%) va avea cea mai mare crestere din 2012, dintre toate regiunile globului. Conform studiului, in ciuda contextului economic afectat de criza, numarul total al turistilor internationali este preconizat sa inregistreze cresteri de 5,7%, iar cheltuielile realizate de acestia de 10,6%, comparativ cu anul precedent, pentru toate orasele din Top 20. Pentru a vedea studiul sub forma unei harti interactive, va rugam accesati acest link.

Atrasi de muzeele reprezentative, restaurantele si teatrele de top, precum si de mediul de afaceri flexibil, turistii care vin in Londra vor cheltui mai mult decat media pe cap de turist preconizata pentru restul oraselor incluse in raport. Londra, centru global comercial, este pe cale de a deveni, de asemenea, o capitala a platilor fara numerar, in viitorul nu foarte indepartat. MasterCard estimeaza ca, in Marea Britanie, tranzactiile electronice ar putea detrona platile cu numerar pana in 20252.

Ann Cairn, President International Markets, in cadrul MasterCard Worldwide, declara: „Acest raport creioneaza o imagine a unei lumi chiar mai interconectate decat credeam, unde tranzactiile electronice joaca un rol important in stimularea comertului global. Daca analizam modul in care turistii straini cheltuiesc, este clar ca numerarul nu le mai indeplineste cererile pentru plati simple, inteligente si in siguranta.”

„Londra si-a mentinut, inca o data, pozitia in top, intr-un moment in care toate privirile sunt indreptate inspre noi”, comenteaza primarul Londrei, Boris Johnson. „Mai mult, anticipam sosirea unui numar mai mare de turisti straini si in lunile care urmeaza. Fiind unul dintre cele mai importante centre globale de afaceri si de divertisment, suntem mandri ca ne situam in varful topului celor mai vizitate destinatii turistice din lume.”

Dr.Yuwa Hedrick-Wong, Global Economic Advisor in cadrul MasterCard Worldwide si autorul studiului, concluzioneaza: „In ciuda unui context economic global afectat de criza, raportul de anul acesta arata ca exista anumiti factori ce determina cresteri semnificative pe tot globul, din punct de vedere al sosirilor de turisti internationali si al cheltuielilor realizate de acestia. Cu o noua generatie de turisti straini care provin de pe piete emergente si care viziteaza destinatii de top ale lumii, orasele turistice globale continua sa reprezinte un motor important de crestere economica. ”

„Anul acesta putem observa o diferenta clara intre pietele de capital si cele de consum. Pietele de capital moderne sunt cu adevarat interconectate, asa ca daca are loc o criza financiara intr-o regiune, se va raspandi rapid si in restul regiunilor din lume. Contextul economic pe pietele de consum depinde de conditiile locale, precum forta de munca si veniturile, acestea variind destul de mult de la un oras la altul, indiferent de mediul economic global.”

Valorificand experientele unice pe care orasele le pot oferi localnicilor, dar si turistilor, MasterCard continua sa extinda platformele Priceless Cities, cu Beijing si Sydney, care s-au alaturat oraselor Londra, New York si Toronto. Ca parte a programului, posesorii de carduri MasterCard se pot bucura de acces exclusivist - de la cele mai rafinate spectacole artistice si de divertisment, jucate la teatrele din West End din Londra, cele mai bune locuri pe stadionul Yankees din New York si pana la vizitarea unei sectiuni private a Marelui Zid Chinezesc.

Studiul MasterCard Global Destination Cities Index clasifica orasele din punct de vedere al numarului de vizite ale turistilor straini si al cheltuielilor transfrontaliere realizate de acestia in destinatiile respective. De asemenea, studiul face previziuni pentru 2012 cu privire la cresterea numarului de vizitatori si pasageri.

Aceasta cercetare nu se bazeaza pe volumele sau tranzactiile realizate cu carduri MasterCard.

Londra si-a asigurat inca o data pozitia globala dominanta. Topul primelor 5 orase din care provin cei mai multi turisti ai Londrei sunt: Dublin, New York, Stockholm, Amsterdam si Frankfurt. Numarul vizitatorilor din Frankfurt este preconizat sa inregistreze cresteri de 20,8%. Chiar daca cei mai multi turisti vor veni din Dublin, conform raportului, vizitatorii din New York vor cheltui mai mult decat dublu odata ce ajung in Londra. Interesant este ca tiparele de cheltuieli sunt reciproce – londonezii care viziteaza New York-ul vor cheltui mai mult decat vizitatorii din celelalte patru tari de origine. Cresterea preconizata a cheltuielilor facute de turisti in capitala Marii Britanii se conformeaza trendului pozitiv al tranzactiilor cu cardul din ultimul an – tranzactiile cu cardul au crescut cu 8,3% din 2010 pana in 2011, conform Euromonitor, o companie de cercetari independenta.

Chiar daca raportul estimeaza ca Parisul va avea mai putini turisti internationali in 2012 – un declin marginal de 0,6% - totusi, orasul isi va mentine in continuare locul al doilea pe acest segment. De asemenea, studiul estimeaza ca turistii vor cheltui aici mai mult cu 1,5%. Interesant este faptul ca Paris nu face parte din top 5 orase din care provin turistii care viziteaza Londra, in ciuda distantei apropiate. Parizienii vor calatori mult mai departe – ei figureaza in top 5 orase de origine ale vizitatorilor pentru New York sau Dubai. Cresterea preconizata a cheltuielilor realizate in Paris urmeaza trendul pozitiv inregistrat de tranzactiile cu cardul in Franta. Datele Euromonitor indica o crestere a numarului de tranzactii cu cardul de 7,1%, in perioada 2010-2011, in aceasta tara.

New York este pe locul doi in ceea ce priveste cheltuielile transfrontaliere, chiar daca se preconizeaza o crestere de 6,8% pe acest segment. In ceea ce priveste numarul de turisti, raportul estimeaza ca New York va ramane pe locul al 13-lea, chiar daca pe acest segment se inregistreaza cresteri de 5,2%. New York ramane o destinatie atractiva mai ales pentru turistii de peste ocean si pentru canadieni. Turistii din New York provin din Londra, Paris, Frankfurt si Tokyo. Toronto completeaza topul celor 5 orase de origine ale celor care viziteaza New York, ocupand cel de-al doilea loc. Cresterea preconizata a cheltuielilor turistilor in New York urmeaza tendinta pozitiva inregistrata de tranzactiile cu cardul in SUA. In comparatie cu anul trecut, tranzactiile cu cardul derulate aici au crescut cu 5,5%, in timp ce numarul tranzactiilor cu numerar a scazut cu 5,2%.

Bangkok este metropola cu cele mai mari cresteri estimate ale numarului vizitatorilor straini si ale cheltuielilor, din regiunea Asia/Pacific. Orasul va fi martorul unei cresteri de 6,5% in ceea ce priveste numarul vizitatorilor si o crestere impresionanta, de 16,6%, in ceea ce priveste cheltuielile realizate de acestia. Cel mai mare trafic de turisti este preconizat ca va veni din Tokyo, acestia urmand sa cheltuiasca mai mult decat cei din top 5 orase de origine ale vizitatorilor. Turistii care vor vizita Bangkok provin mai ales din interiorul regiunii Asia/Pacific. De asemenea, Thailanda a inregistrat o crestere rapida de 8,4%, in ceea ce priveste numarul de tranzactii cu cardul, conform Euromonitor.

Singapore isi mentine locul in top, in ciuda faptului ca a inregistrat cresteri semnificative ale numarului de turisti straini – de 9,9%, in comparatie cu anul precedent. Orasul a urcat doua pozitii, ocupand locul patru, in ceea ce priveste cheltuielile realizate de turistii straini – o crestere de 12,7%. Cresterea urmeaza trendul pozitiv inregistrat de tranzactiile cu cardul in tara – o crestere de 4,7%, conform Euromonitor.

Istanbul este orasul care a avut cea mai mare evolutie din top 5, in ceea ce priveste numarul de turisti straini, acesta fiind preconizat sa creasca cu 14,7%, in comparatie cu 2011. Astfel, orasul urca o pozitie pana pe locul al cincilea. Mai mult de atat, orasul a inregistrat o evolutie si in ceea ce priveste cheltuielile realizate de vizitatorii straini – o crestere preconizata, de 20,7%, fata de ultimul raport MasterCard. Turcia este o alta tara care a inregistrat o crestere rapida, de 12,2%, in ceea ce priveste numarul de tranzactii cu cardul, conform Euromonitor.

Analiza pentru fiecare regiune in parte:

Conform raportului, atat numarul de turisti care vor vizita Europa, cat si valoarea cheltuielilor sunt estimate sa creasca. Top 10 al oraselor din regiune arata o crestere generala combinata – a numarului de turisti, de 2,8%, si a cheltuielilor realizate de acestia, de 8,1%. Media cheltuielilor per vizita in aceste orase europene va ajunge la 1.172 de dolari, in crestere cu 5,1%, in comparatie cu anul trecut.

Asia/Pacific iese in evidenta in cadrul acestui raport, cu un total de turisti straini, pentru Top 10 orase din regiune, estimat sa inregistreze cresteri de 9,5% si un total al cheltuielilor estimat sa aiba cresteri de 15,3%. Media cheltuielilor realizate per vizita pentru aceste orase este preconizata sa ajunga la 1.350 de dolari, in crestere cu 5,4%, comparativ cu anul precedent. Bangkok ocupa primul loc pe regiune in ceea ce priveste cheltuielile realizate de turisti, iar Tokio, care ocupa al saselea loc, are cea mai rapida crestere, de 24,2%. Aceeasi tendinta se pastreaza si pentru Taipei, care este estimat sa aiba o crestere a cheltuielilor realizate de turisti de 20,5%.

Cifrele pentru America Latina arata o evolutie, cu un numar estimat de vizitatori in crestere cu 7,3%, pentru orasele din Top 10, si un total al cheltuielilor preconizat sa creasca cu 7,9%. Chiar daca in aceasta regiune este estimata o scadere a sumelor medii cheltuite per vizita (la 982 de dolari), fata de restul regiunilor, totusi, comparativ cu anul precedent, se inregistreaza o crestere de 0,6%. Buenos Aires ocupa locul intai in ceea ce priveste cheltuielile realizate de turisti, in timp ce Quito si Bogota au inregistrat cea mai rapida crestere. De asemenea, Recife a inregistrat cea mai rapida evolutie a numarului de turisti straini, cu o impresionanta crestere anticipata de 37,6%.

Perspectiva pentru regiunea Orientului Mijlociu si Africa este una pozitiva, numarul vizitatorilor pentru orasele din Top 10 urmand sa creasca cu 7,2%, totalul cheltuielilor realizate de acestia este preconizat sa creasca cu 10,4%, iar valoarea medie a cheltuielilor per vizita este estimata sa creasca cu 3%. Turistii vor cheltui cel mai mult in Dubai, acesta fiind, de asemenea, orasul cu cea mai rapida crestere din top 10 orase din regiune. Abu Dhabi este orasul cu cea mai rapida evolutie, in ceea ce priveste cheltuielile realizate de turisti, inregistrand o crestere de 20,7%, in acest an. In plus, Durban este orasul cu cea mai mare crestere din regiune in ceea ce priveste numarul de vizitatori si este preconizat ca va deveni al doilea oras cu cea mai rapida crestere din raportul intocmit de MasterCard. 

Si regiunea America de Nord este preconizata sa inregistreze cresteri pe ambele segmente – numar de turisti si cheltuieli. Privind topul celor 10 orase, numarul de vizitatori este preconizat sa creasca cu 4,1% si cheltuielile cu 5,8%. Si suma medie cheltuita per vizita va creste cu 1,6%, la impresionanta valoare de 2.442 de dolari, conform raportului. New York este orasul unde turistii vor cheltui cel mai mult, cu 6,8% in crestere fata de anul trecut. Numarul turistilor care vor veni aici va fi mai mare, de asemenea, cu 5,2%. Dallas si Boston, chiar daca nu sunt incluse in Top 10, vor inregistra cresteri in materie de sume cheltuite de turisti – ambele estimate la 13,6% fata de anul trecut, iar numarul turistilor va creste considerabil. Si Toronto, orasul cu cea mai rapida crestere din Top 10 metropole din America de Nord, se va bucura de sume mai mari cheltuite de turistii straini, cu o crestere estimata de 10,2% comparativ cu anul trecut.

MasterCard Worldwide Index of Global Destination Cities este realizat pe baza informatiilor cu privire la zborurile internationale si capacitatea de zbor, oferite de OAG Global, furnizor al datelor internationale din domeniul aviatiei. Orarele de zbor sunt, de asemenea, folosite pentru a calcula frecventa de zbor dintre perechi de orase. Companiile aeriene publica in mod regulat si istoricul load factor-ului (coeficientului de incarcare) si programul zborurilor viitoare, indicatori luati in calcul pentru a estima numarul plecarilor in strainatate si pentru a previziona plecarile de anul urmator.

La orice zbor, exista turisti care au vizitat tara de plecare, rezidenti ai orasului destinatie care se intorc dupa ce au vizitat tara din care pleaca, si o a treia categorie: non-rezidenti, care trec prin tara de plecare si apoi prin orasul de prima destinatie, pentru a ajunge ulterior intr-un al doilea punct de destinatie. Acest grup poate reprezenta o mica proportie dintre pasageri in orasele care nu sunt, in mod traditional, puncte de legatura, dar poate fi intr-o proportie considerabila in orasele puncte de legatura, precum Singapore, Amsterdam sau Frankfurt.

La nivel de tara, baza de date a Natiunilor Unite, referitoare la „Comertul cu servicii”, categoria „Turism”, ofera estimari cu privire la cat de multi bani sunt cheltuiti anual de catre rezidenti in strainatate (taxa pentru zboruri platita in tara de origine nu este inclusa). Un algoritm de calcul este aplicat la suma totala a cheltuielilor realizate in afara tarii de origine si la numarul total estimat al turistilor internationali, pentru a furniza o estimare a mediei cheltuielilor per turist strain.

O marja de eroare nu poate fi evitata in astfel de estimari, deoarece nu toate calatoriile in strainatate au aceeasi durata, iar costurile de sedere variaza de la un oras la altul. Astfel, chiar daca fiecare calatorie ar avea aceeasi durata, cheltuielile per pasager intre diferite orase de sosire ar fi in continuare diferite.

Aceasta marja de eroare este redusa semnificativ prin impunerea unui minimum de cheltuieli in algoritm, dupa un numar repetat de testari (500 de dolari per calatorie pentru tari invecinate si 700 de dolari pentru tari indepartate).

12.06.2012


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Iulie 2019








Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. Producția prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluţionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions şi Warner [...]

mai mult

Partener solutii hosting:


SimpliQ

ArtSpirit - un proiect:


Smart Press


E-mail: contact @ artspirit.ro


Copyright © 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro