Primul tur virtual în Bucătăria Jamilei, lansat de Tefal
Tefal, lider mondial pe piaÈ›a vaselor de gătit, alături de Geanina Staicu Avram, cea mai cunoscută È™i urmărită creatoare de conÈ›inut pe segmentul culinar din România, È™i împreună cu agenÈ›ia de comunicare Saatchi & Saatchi, [...]
Cum pare sa arate sectorul de constructii in urmatoarea perioada
Ai in plan sa construiesti o casa sau poate o cladire de birouri? Ai in plan sa asfaltezi zona din jurul vilei sau sa amenajezi un drum privat pe o proprietate? Poate chiar vrei sa investesti masiv in domeniu si te gandesti la dezvoltarea unui mic [...]
Optimizarea SEO a unui magazin online este cheia succesului
Daca nu esti multumit de performantele magazinului tau online trebuie sa stii ca sunt multe masuri care se pot lua. Din fericire, promovarea online este mai eficienta si implica costuri mai mici decat alte modalitati traditionale de a [...]
Investitia in scule si echipamente de calitate permite eficienta ridicata
Pentru cel mai bun randament in lucrari, orice meserias cunoaste faptul ca ai nevoie nu doar de abilitati si experienta, ci si de scule, unelte, echipamente capabile sa asigure performanta, ajungand la un nivel ridicat al eficientei. Daca esti [...]
Pariuri pe candidatii la alegerile locale din Bucuresti: ce cote au Nicusor Dan si Gabriela Firea
În timp ce în media apar diverse sondaje de opinie cu privire la voturile din alegerile locale din 27 septembrie 2020, iar actorii politici principali susÈ›in sau nu credibilitatea unor astfel de date, iată că cei interesaÈ›i de acest [...]
Various Brands inaugurează un nou magazin, în Shopping City Târgu Mureș
Various Brands, cunoscutul multibrand naÈ›ional cu capital 100% autohton, a inaugurat un nou magazin de articole sportive, în Shopping City Târgu MureÈ™, reÈ›eaua ajungând în prezent la 23 de unități situate în marile [...]
Printre multiplele avantaje ale internetului in ziua de astazi, este acela de a face o afacere online fara prea multe avize si contracte. Desigur un magazin online va trebui inregistrat, insa de multe ori, proprietarul magazinului nu va trebui sa detine [...]
Renovari sau amenajari? Ia-ti ajutorul de la Helppy.ro!
Ca orice om care se apuca de un proces amplu de renovare sau de amenajare a locuintei, nu ai cum sa le stii sau sa le prezici pe toate astfel incat, la nevoie, sa ai la indemana toate masurile care te pot salva dintr-un impas neplacut. Si chiar si cu o [...]
5 lucruri de care sa tii cont cand cauti cele mai bune centrale electrice
Incalzirea locuintelor personale depinde foarte mult astazi de tipurile de centrale electrice, pe care oamenii aleg sa si le cumpere. Este vorba despre dispozitive moderne, datorita carora nivelul de confort poate spori sau, dimpotriva, poate fi unul [...]
Chiar si o boxa portabila accesibila poate fi extrem de utila
In prezent, tehnologia face parte din viata noastra, mai mult sau mai putin, insa ce este cert, este faptul ca aceasta ne face viata mult mai usoara si mai simpla. Cel mai bun exemplu de „minune tehnologica”, consta in telefoanele care ne [...]
Aplica pentru un job videochat
“Tatal meu zideste case/Cocotat pe schele/El cu fruntea lui ajunge/Pana sus la stele.” Despre profesiile oamenilor s-a scris mult. M-au fascinat multe destine incepand cu cele ale oamenilor simpli si sfarsind cu cele ale marilor pictori sau [...]
Escort-bucharest.ro sau experiente speciale
Asteptam sa ninga dintr-un moment in altul. Eram o gasca de baieti veseli, pregatiti de petrecere, dar fara fete frumoase, masina ar fi fost goala. O fata reuseste sa iti toarne o cupa de fericire in paharul vietii in fiecare clipa cand se uita la tine [...]
Dezvoltarea turistica a Bucurestiului trebuie centrata pe turismul de business si de tip city-break
Dezvoltarea turistică a BucureÅŸtiului trebuie centrată pe turismul de business ÅŸi pe turismul de tip city-break (care înglobează ÅŸi alte produse turistice precum turismul cultural sau turismul generat de evenimente), conform analizei realizate de Détente Consultants, consultantul contractat de Ministerul Dezvoltării Regionale ÅŸi Turismului pentru realizarea Planului de marketing turistic pentru municipiul BucureÅŸti 2011-2015.
Conform unui comunicat al MDRT, "Europe is younger in Bucharest" este fraza care rezumă poziţionarea turistică a Bucureştiului propusă de consultant.
Consultantul a prezentat o analiză a situaÅ£iei actuale a turismului din Capitală, tendinÅ£e de evoluÅ£ie a turismului urban în alte ţări europene ÅŸi componenta strategică a Planului de marketing turistic al municipiului BucureÅŸti.
Conform analizei prezentate, dezvoltarea turistică a BucureÅŸtiului trebuie centrată pe turismul de business ÅŸi pe turismul de tip city-break, dar specialiÅŸtii susÅ£in că promovarea Capitalei trebuie abordată ÅŸi din perspectiva viitorului oraÅŸului, nu doar din cea a trecutului. În opinia lor, BucureÅŸtiul trebuie să se recomande ca un oraÅŸ dinamic, în plină dezvoltare, diferit de alte capitale, care propune din ce în ce mai multe evenimente culturale, artistice ÅŸi sportive.
Principalele categorii de public stabilite pentru BucureÅŸti ca destinaÅ£ie turistică sunt: oamenii de afaceri, tinerii, city-breakers, grupurile de seniori ÅŸi publicurile tematice (cum sunt, de exemplu, consumatorii de turism medical sau de întreÅ£inere).
Aceste categorii se încadrează în tiparul turistului-explorator, dispus să experimenteze ÅŸi să descopere destinaÅ£ii noi. Consultantul a recomandat mai multe axe de dezvoltare a turismului în BucureÅŸti, dintre care participanÅ£ii au identificat că cea mai importantă este crearea unui oficiu de turism al municipiului BucureÅŸti, cu rol central în implementarea strategiei.
Alte direcÅ£ii de acÅ£iune se referă la susÅ£inerea turismului de afaceri, crearea de evenimente culturale ample, sprijinirea organizării ÅŸi promovarea acestora, crearea unei reÅ£ele de oraÅŸe partenere, promovarea BucureÅŸtiului în mediul online ca destinaÅ£ie de turism, dezvoltarea unor sisteme de informare utilizând tehnologii digitale.
Analiza Detente Consultants a avut la bază propriile cercetări cu privire la turism în municipiul BucureÅŸti, cercetări realizate de companie sau de alÅ£i consultanÅ£i în domeniu, în ultimii ani, la nivel european, precum ÅŸi date statistice ÅŸi studii disponibile pentru România, precum Studiul de brand realizat în 2010 sau Planul de maketing turistic al României pentru perioada 2011-2015.
MDRT a organizat o consultare a factorilor implicaÅ£i în turism la nivelul Capitalei cu privire la proiectul de Plan de marketing turistic al municipiului BucureÅŸti, document elaborat de către Détente Consultants.
La întâlnire au participat reprezentanÅ£i ai industriei de turism, ai instituÅ£iilor ÅŸi organizaÅ£iilor cu responabilităţi în domeniu la nivelul municipiului BucureÅŸti În urma discuÅ£iilor, consultantul va definitiva Planul de marketing, până la sfârÅŸitul lunii, prin elaborarea componentei operaÅ£ionale, care va detalia axele de dezvoltare propuse ÅŸi va indica modul de implementare ÅŸi responsabilii pentru fiecare acÅ£iune în parte.
Material furnizat de Agerpres
Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".
Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine
Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. ProducÈ›ia prezintă o piesă [...]
Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade
Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluÅ£ionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions ÅŸi Warner [...]