transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania

Ghid Online pentru Offline :-)
Aboneaza-te acum la newsletter-ul "ArtSpirit"!

Prima pagina Flux RSS
Iubind, ne-ncredintam ca sintem. (Lucian Blaga)

Vanzari si marketing cu ajutorul serviciilor de call center

Pentru consumatori, call center este acel serviciu de relatii cu clientii unde suni de obicei cand ai o problema, o neclaritate sau pur si simplu ai nevoie de o informatie. De obicei exista call center la orice furnizor de servicii (financiare, de [...]

mai mult







De ce este recomandat un sistem de incalzire prin pardoseala?

Pentru a putea avea confort si pe timpul iernii este necesar ca locuinta in care stam sa fie dotata cu un sistem de incalzire cat mai performant. Sistemul de incalzire prin pardoseala este in acest moment unul dintre cele mai utilizate sisteme pentru [...]

mai mult



Arta si eficienta in productie audio - video

Vedem la TV si online / ascultam la radio o multime de spoturi audio - video si respectiv audio, cu diverse scopuri - de obicei de informare pura sau de informare in scop publicitar (promovare). Unele productii ne sunt pe plac prin importanta mesajului. [...]

mai mult



Cel mai bun producator paleti plastic

Umezeala compromite totul. Nu este neaparata nevoie sa intre apa in depozit, sa fie compromise produsele pentru care s-a muncit atat de mult si care valoreaza enorm.Sa ne gandim la faina! Din ea facem painea cea de toate zilele, covrigii hranitori, dar [...]

mai mult



Degeaba mai plangi...

Trecerea in nefiinta a unei persoane dragi ne doare dincolo de cuvinte. E greu sa descrii cat de dezradacinat te simti, cand iti mor parintii care te-au iubit dintotdeauna neconditionat si au fost scuturile tale in fata greutatilor si nedreptatilor [...]

mai mult



Optimizarea SEO - pariul care trebuie neaparat castigat in e-commerce

Daca ai un magazin online sau daca planuiesti sa lansezi unul, trebuie sa stii ca optimizarea SEO este probabil cel mai important pariu ce trebuie castigat in aceasta aventura e-commerce. Trebuie desigur sa rezolvi multe alte nevoi, insa de SEO poate sa [...]

mai mult



Winscope - curatenie la nivel premium, oriunde in Bucuresti si Ilfov

Tot mai multe referinte pozitive apar online in legatura cu activitatea companiei Winscope Facility & Management, una dintre firmele ce asigura curatenie profesionala in orice spatii personale sau profesionale. Mai exact, serviciile de curatenie pot [...]

mai mult



De ce sa angajezi personal din Asia

Probabil ai auzit si tu la stiri sau din alte surse ca tot mai multe companii, mici si mari, ori diverse firme din domeniul agriculturii, wellnes&spa, horeca si asa mai departe cauta angajati din tarile asiatice. Mai mult, se pare ca acestia sunt [...]

mai mult



Orice usa se va deschide cu... lacatusul mecanic potrivit

Usile de calitate sunt obiecte foarte trainice, aparent indestructibile, cu rezistenta ridicata la uzura. Totusi, in functie de conditiile de utilizare, usile ajung sa prezinte probleme, defectiuni, blocari. Orice astfel de situatie este evident extrem [...]

mai mult



Asteptari pe piata imobiliara in anul 2019

Cand vorbim despre piata imobiliara, cele mai multe persoane se gandesc de fapt la piata rezidentiala, caci aceasta este de interes in principal pentru publicul larg. Piata imobiliara cuprinde insa mai multe segmente care pot evolua diferit, chiar daca [...]

mai mult



Ambalajul protejeaza produsul de la producator la consumatorul final

Cand cumparam un produs din orice magazin, acesta vine de obicei ambalat. Acest lucru se intampla indiferent daca produsul este ales de noi de la raft sau daca soseste acasa printr-un curier, in urma unei comenzi online. Totusi, adesea noi nu [...]

mai mult



Cazarea gratuita in conditii de lux, un nou avantaj pe care puncteaza studiourile de videochat

Exista tot mai multe studiouri de videochat in Romania, mai ales in Bucuresti si in alte mari orase din tara. Dupa cum este foarte usor de observat in mass-media, se deruleaza permanent campanii de recrutare de modele care sa lucreze in aceste studiouri. [...]

mai mult






Orasele turistice impulsioneaza redresarea financiara, arata un nou studiu MasterCard Index

Cele mai importante oraşe din lume, inclusiv cele afectate puternic de criza financiară, contribuie la revenirea economiei globale, din postura de destinaţii de călătorie pentru turiştii străini, potrivit studiului MasterCard Index of Global Destination Cities.

Cel mai recent studiu MasterCard adoptă o nouă abordare de înţelegere a economiei globale din perspectiva modului în care oraşele lumii interacţionează, în special atunci când vine vorba de turismul internaţional şi cheltuielile transfrontaliere. Imaginea interactivităţii dintre oraşele turistice, care rezultă din această nouă abordare, poate servi drept reper important pentru o înţelegere mai profundă a fluxurilor dinamice ale comerţului global.

„Cele mai importante oraşe ale lumii reprezintă punctele cheie care coagulează economia globală. Fără aceste oraşe globale, nu ar exista economia globală”, spune Dr.Yuwa Hedrick-Wong, Global Economic Advisor, în cadrul MasterCard Worldwide.

„Dacă în trecut oraşele au fost evaluate din punct de vedere al capitalului, al bunurilor şi serviciilor, informaţiile despre dimensiunea umană a globalizării – zborurile şi cheltuielile transfrontaliere - nu au fost niciodată atât de atent analizate. Comerţul şi investiţiile globale sunt importante, dar o mai bună interactivitate la nivel uman cu siguranţă ar completa eforturile de stimulare a comerţului global, pe un fundament mai echilibrat şi mai productiv.”

Conform studiului, se estimează că oraşe turistice de pe cinci continente vor înregistra în 2011 o creştere de până la 30%, ca număr de turişti şi cheltuieli. Dintre toate oraşele analizate în studiu, doar trei indică o scădere în ceea ce priveşte numărul de sosiri ale turiştilor şi două, un declin al cheltuielilor.

Studiul MasterCard Index of Global Destination Cities clasifică oraşele din punct de vedere al numărului de vizite ale turiştilor străini şi al cheltuielilor transfrontaliere făcute de aceştia în destinaţiile respective. De asemenea, studiul face previziuni pentru 2011 cu privire la creşterea numărului de vizitatori şi pasageri. Această cercetare nu se bazează pe volumele sau tranzacţiile realizate cu carduri MasterCard.

Per ansamblu, Londra este oraşul cu cei mai mulţi vizitatori din lume, cu un număr de 20,1 milioane de turişti care sunt aşteptaţi să sosească aici în 2011, înaintea Parisului, care ocupă locul al doilea, cu 18,1 milioane.

Oraşele din Asia / regiunea Pacificului sunt poziţionate pe 8 locuri din Top 20. Bangkok ocupă locul al treilea, cu un număr de vizitatori estimat la 11,5 milioane în acest an, urmat Singapore, cu 11,4 milioane şi Hong Kong cu 10,9 milioane de vizitatori. Doar un oraş din America de Nord este în Top 20, New York, plasat pe locul 12, cu 7,6 milioane de turişti aşteptaţi să sosească.

În ceea ce priveşte rata de creştere a numărului de turişti, Barcelona este pe primul loc, cu o creştere estimată la 24,3%, în acest an, urmată îndeaproape de Kuala Lumpur din Malaysia, cu o rată de creştere de 21,8%. Istanbul se plasează al treilea, cu o creştere de 20,4%.

De asemenea, Londra ocupă locul întâi atunci când vine vorba de cheltuielile transfrontaliere, devansând New Yorkul, care ocupă locul al doilea, şi Parisul, care ocupă locul al treilea. Cheltuielile estimate în aceste oraşe, la nivelul anului 2011, ating valorile de 25,6 miliarde de dolari, 20,3 miliarde de dolari şi, respectiv, 14,6 miliarde de dolari. Bangkok ocupă locul al patrulea, fiind preconizate cheltuieli transfrontaliere de 14,4 miliarde de dolari, urmat de Frankfurt cu 14 miliarde de dolari.

Conform studiului, Istanbul are cea mai mare rată de creştere a cheltuielilor transfrontaliere, estimată la 30,1%, pentru 2011, înainte de Barcelona, care are o rată de 28,2% şi Dubai – cu 24%. De asemenea, o creştere importantă a cheltuielilor se estimează în oraşele din Asia / regiunea Pacificului, cu Singapore (23,9%), Hong Kong (23,6%), Tokio (20,8%) şi Taipei (20,3%), toate fiind plasate în Top 10 destinaţii de călătorie, devansând oraşe precum Melbourne (19%), Seul (18,6%) şi Bangkok (18,6%).

Dr. Hedrick-Wong explică faptul că multe dintre aceste pieţe emergente înregistrează creşteri semnificative atât în ceea ce priveşte vizitatorii, cât şi cheltuielile transfrontaliere, cu rate de creştere ce depăşesc 20%.

„Creşterea turismului internaţional şi a cheltuielilor este cu siguranţă o tendinţă care va continua să traseze forma viitoare a globalizării”, adaugă acesta. „În perioada de post-criză globală, oraşele şi economia lor urbană vor deveni chiar mai importante în comerţul global şi în facilitarea schimbului de idei şi a fluxului de cunoştinţe.”

„Pe măsură ce nucleul global al economiei se mută către pieţe emergente precum Asia, America Latină, Europa Centrală şi de Est şi Africa, oraşele din acest zone vor juca un rol important în redresarea financiară”.

Câteva informaţii suplimentare

America de Nord

Houston este oraşul din SUA cu cel mai mare număr de turişti
Houston, Texas ocupă locul întâi, cu o rată de creştere a vizitatorilor de 14,3%, urmat de New York, cu 11,7% şi Washington DC cu 10%.

Chicago este pe locul întâi în ceea ce priveşte cheltuielile transfrontaliere
Studiul arată creşteri substanţiale pentru 2011, pe segmentul cheltuielilor făcute de turişti, poziţionând astfel Chicago pe locul întâi, cu o rată de 18,8%, urmat de Toronto cu 17,8% şi New York cu 17,3%.

Europa

Istanbul devansează oraşele din Europa de Vest
Cel mai mare oraş din Turcia ocupă locul al şaptelea, cu 9,4 milioane de vizite ale turiştilor, şi se plasează la fel de bine şi în ceea ce priveşte rata de creştere a vizitatorilor, în faţa unor destinaţii de călătorie din Europa de Vest, ca Frankfurt, Roma şi Amsterdam.

Capitalele europene - creştere sub 10% a numărului de vizitatori
Şapte din zece oraşe europene – în afară de Amsterdam (care ocupă locul al treilea) – înregistrează o creştere de sub 10% a numărului de vizitatori. Prin comparaţie, niciun oraş din Asia/regiunea Pacificului nu are o creştere a numărului de vizitatori mai mică de 10%.


Asia / Pacific

Oraşele din China plasează regiunea Asia-Pacific pe creştere
În regiunea Asia/Pacific, Beijing şi Shanghai se află pe locurile al doilea şi al treilea, cu o rată de creştere a numărului de vizitatori estimată pentru 2011 la 20,2%, respectiv 18,6%, această creştere poziţionându-le ca pe unele dintre cele mai importante destinaţii ale Chinei. Shanghai ocupă locul al doilea în regiune la valoarea cheltuielilor făcute de turişti, cu o rată de creştere estimată la 24,3% pentru 2011. În plus, Beijing este pe locul al treilea atât la numărul de vizitatori, cât şi la valoarea cheltuielilor realizate de aceştia aici.

Australia: destinaţia unde se cheltuieşte cel mai mult
Cele mai importante oraşe din Australia atrag cheltuieli importante din partea turiştilor. Sydney se clasează pe locul al şaselea, cu o valoare estimată a cheltuielilor de 13,8 miliarde de dolari, chiar dacă oraşul nu figurează în Top 10 sosiri ale turiştilor. De asemenea, Melbourne ocupă locul al nouăsprezecelea, cu o valoare estimată a cheltuielilor de 7,5 miliarde de dolari.

Orientul Mijlociu & Africa

Cairo, Tunis – cele mai mari creşteri ale numărului de turişti
Atât Cairo, cât şi Tunis au înregistrat creşteri puternice pentru 2011, la nivelul numărului de turişti - 21,6%, respectiv 19,9%. Cairo ocupă locul al doilea în regiune, cu o creştere a cheltuielilor de 27%. 

Creşterea Riyadh confirmată de tendinţa din regiune 
O creştere importantă a cheltuielilor estimate pentru 2011 este înregistrată de Riyadh, care ocupă, din acest punct de vedere, locul întâi din regiune, cu o rată impresionată de 35,5%. Dubai şi Abu Dhabi din Emiratele Arabe ocupă locul al treilea, respectiv al patrulea, cu rate estimate la 24% şi 21,8%.

Nairobi detronează Johannesburg în regiunea subsahariană
Conform studiului, cheltuielile turiştilor sunt estimate să aibă o rată a creşterii de 20,8% în Nairobi, depăşind astfel rata de creştere a oraşului Johannesburg, singura destinaţie din regiunea africană subsahariană care se găseşte în top 10.

America Latină

Oraşele din America Latină - scădere record 
Din top 10 oraşe cele mai vizitate de turişti, capitala Venezuelei, Caracas, Quito (Ecuador) şi
Santo Domingo (Republica Dominicană) sunt preconizate să înregistreze o scădere a ratelor de creştere pentru 2011.

Lima se încadrează în tendinţa pieţelor emergente
Studiul arată că pieţele emergente înregistrează creşteri atât la nivelul sosirilor vizitatorilor, cât şi la nivelul cheltuielilor transfrontaliere. Pentru Lima, capitala Peru, ratele de creştere pentru sosirile vizitatorilor şi cheltuielile acestora sunt de 20,3%, respectiv 25,7%.

 

Metodologie

MasterCard Worldwide Index of Global Destination Cities este realizat pe baza informaţiilor cu privire la zborurile internaţionale şi capacitatea de zbor, oferite de OAG Global, furnizor al datelor internaţionale din domeniul aviaţiei. Orarele de zbor sunt, de asemenea, folosite pentru a calcula frecvenţa de zbor dintre perechi de oraşe. Companiile aeriene publică în
mod regulat şi istoricul load factor-ului (coeficientului de încărcare) şi programul zborurilor viitoare, indicatori luaţi în calcul pentru a estima numărul plecărilor în străinătate şi pentru a previziona plecările de anul următor.

La orice zbor, există turişti care au vizitat ţara de plecare, rezidenţi ai oraşului destinaţie care se întorc după ce au vizitat ţara din care pleacă, şi o a treia categorie: non-rezidenţi, care trec prin ţara de plecare şi apoi prin oraşul de primă destinaţie, pentru a ajunge ulterior într-un al doilea punct de destinaţie. Acest grup poate reprezenta o mică proporţie dintre pasageri în oraşele care nu sunt, în mod tradiţional, puncte de legătură, dar poate fi într-o proporţie considerabilă în oraşele puncte de legătură, precum Singapore, Amsterdam sau Frankfurt.

La nivel de ţară, baza de date a Naţiunilor Unite, referitoare la „Comerţul cu servicii”, categoria „Turism”, oferă estimări cu privire la cât de mulţi bani sunt cheltuiţi anual de către rezidenţi în străinătate (taxa pentru zboruri plătită în ţara de origine nu este inclusă). Un algoritm de calcul este aplicat la suma totală a cheltuielilor realizate în afara tării de origine şi la numărul total estimat al turiştilor internaţionali, pentru a furniza o estimare a mediei cheltuielilor per turist străin.

O marjă de eroare nu poate fi evitată în astfel de estimări, deoarece nu toate călătoriile în străinătate au aceeaşi durată, iar costurile de şedere variază de la un oraş la altul. Astfel, chiar dacă fiecare călătorie ar avea aceeaşi durată, cheltuielile per pasager între diferite oraşe de sosire ar fi în continuare diferite.

Această marjă de eroare este redusă semnificativ prin impunerea unui minimum de cheltuieli în algoritm, după un număr repetat de testări (500 de dolari per călătorie pentru ţări învecinate şi 700 de dolari pentru ţări îndepărtate).


Despre Profesor Doctor Yuwa Hedrick-Wong, Global Economic Advisor

Dr Yuwa Hedrick-Wong este economist şi expert în strategii de business, având 25 de ani de experienţă acumulată în peste 30 de ţări. A fost numit Global Economic Advisor, în cadrul MasterCard Worldwide în 2009. Înainte de această funcţie, a fost Economic Advisor pentru MasterCard în regiunea Asia/Pacific, poziţie pe o deţine încă din 2001. Din postura de consilier economic, el conduce un grup de economişti, analişti, academicieni şi experţi în strategii de business pentru schimburi periodice de experienţă. În 2007 a primit funcţia de consilier la Southern Capital Group, un fond de capital privat, şi în 2008 a fost numit în Consiliul de Investiţii în cadrul ICICI, cea mai mare bancă privată din India.

Yuwa este în prezent profesor adjunct în cadrul Sauder School of Business, University of British Columbia, Vancouver, B.C. Canada, fiind invitat să participe la numeroase conferinţe internaţionale la nivel înalt.

15.06.2011


Aboneaza-te la newsletter-ul "ArtSpirit".

Lun Mar Mie Joi Vin Sam Dum
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

Iulie 2019








Interviu cu Sorana Darclee Mohamad despre piesa de teatru E atat de rau ca-i bine

Cinema Patria alături de Sad Comedy ii invita pe cei interesati joi, pe 4 Decembrie, începând cu ora 19:00, la spectacolul ”E atât de rău că-i bine!”, în regia lui Octavian Strunilă. Producția prezintă o piesă [...]

mai mult

Cu sange rece, sezonul 6 la Diva - prezentare serial, actori si episoade

Lilly Rush, un detectiv inteligent care investighează crimele din Philadelphia, lucrează la cazuri închise - crime care nu au fost niciodată soluţionate. Produs de Jerry Bruckheimer Television, în colaborare cu CBS Productions şi Warner [...]

mai mult

Partener solutii hosting:


SimpliQ

ArtSpirit - un proiect:


Smart Press


E-mail: contact @ artspirit.ro


Copyright © 2010 Art Spirit | Web Design - DOW MEDIA | gazduire web - SpeedHost.ro